اخبار ورزشی اردبیل

دعوت 8 دونده ناشنوای اردبیل به تیم ملی

دعوت-8-دونده-ناشنوای-اردبیل-به-تیم-ملی
دعوت-8-دونده-ناشنوای-اردبیل-به-تیم-ملی
719views

قادر تیموری با اشاره به دعوت ۸ بازیکن ناشنوا از استان اردبیل به اردوی آمادگی تیم ملی اظهار کرد: این ورزشکاران در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی آقایان و بانوان کشور جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی ناشنوایان آسیا شرکت می‌کنند. وی با اشاره به اسامی دعوت‌شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی افزود: علی قهرمانی، یزدان اسلامی، یاشار وقار، حسین صداقت و سهیل همتی به اردوی آمادگی آقایان و فاطمه صادقی، مریم عبدی فر و سیما عبداللهی به اردوی آمادگی بانوان دعوت شده‌اند.

رئیس هیات ورزش‌‎‌های ناشنوایان استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این هشت ورزشکار سمیه ابراهیمی از استان اردبیل به عنوان مربی به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی بانوان کشور دعوت شده است. تیموری تشریح کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی آقایان و بانوان کشور جهت شرکت در اولین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی ناشنوایان آسیا از روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در تهران آغاز و تا ۳۰ مهرماه به مدت هشت روز برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اردبیل گفت: مسابقات دو و میدانی ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه (۲۰۲۳) آذرماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: دعوت 8 دونده ناشنوای اردبیلی به اردوی تیم ملی

ثبت پاسخ