اخبار ورزشی اردبیل

یزدانی، زارع، گلیج و امامی فینالیست شدند

یزدانی،-زارع،-گلیج-و-امامی-فینالیست-شدند
773views

روز  چهاردهم بازی‌های آسیایی هانگژو امروز شنبه پانزدهم مهرماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یزدانی، زارع، گلیج و امامی در بازی های آسیایی فینالیست شدند

حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، در مرحله یک‌هشتم نهایی «ماخومد عبدالله‌یف» از قرقیزستان را 10 بر صفر شکست داد.

او در دیدار بعدی به مصاف «دولت‌میرات اورازگیلیجوف» از ترکمنستان رفت و در 2 دقیقه و 15 ثانیه با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در نیمه‌نهایی مقابل «بات اردن بیامباسورن» از مغولستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و به دیدار نهایی راه یافت.

کاراته , بازی‌های آسیایی , کشتی ,

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، در دور نخست به مصاف «اوروز بک توکتو مامبتوف» از قرقیزستان رفت و با شکست 7 بر 2 این حریف راهی مرحله بعدی شد.

او در یک‌چهارم نهایی با «فنگ لو» از چین روبه‌رو شد و این آزادکار را 10 بر 2 مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت. یونس امامی با برتری 9 بر 3 برابر ماگومد اِولویف از تاجیکستان در نیمه نهایی به فینال رسید.

کاراته , بازی‌های آسیایی , کشتی ,

امیرحسین زارع در مرحله یک‌هشتم نهایی وزن 125 کیلوگرم مقابل «زمان انور» از پاکستان قرار گرفت و این حریف را به راحتی و با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

او در دیدار بعدی مقابل «بوهیردون» از چین به روی تشک رفت و با شکست 10 بر صفر این حریف گام به نیمه نهایی گذاشت. زارع در نیمه‌نهایی مقابل علیشر یرگالی از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی فینال شد. زارع در نیمه‌نهایی مقابل یوسوپ باتیرمورزائف از قراقستانی با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و گام به دیدار نهایی گذاشت.

کاراته , بازی‌های آسیایی , کشتی ,

مجتبی گلیج ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم ایران در دور نخست و از مرحله یک‌هشتم نهایی ، مقابل «ماگومد ابراگیموف» از ازبکستان رفت و با نتیجه 13 بر 7  پیروز شد و گام به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت.

او در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 2 از سد «گانخویاگ گانباتار» از مغولستان گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

منبع خبر: 

پوشش زنده بازی‌های آسیایی| یزدانی، زارع، گلیج و امامی فینالیست شدند/ حذف خدابخشی و اکبرپور/ سعادتی در یک‌قدمی برنز

ثبت پاسخ