اخبار فناوری

فیلترشکن قوی برای اندروید و آیفون

فیلترشکن قوی و پرسرعت اندروید و آیفون و ویندوز VPN 2023
اگر به دنبال دانلود یک فیلترشکن قوی برای گوشی اندروید و آیفون و PC خود می باشید کلیک کنید. فیلترشکن بدون قطعی جدید و پرسرعت
1.5kviews

در کشور ما با توجه به فیلتر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و از طرف دیگر، تمایل افراد جامعه به استفاده از این شبکه های اجتماعی، عبارات فیلترشکن قوی یا دانلود فیلترشکن به یکی از پرجستجوترین جستجوهای گوگل در ایران تبدیل شده است. لذا در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی چندفیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان که بدون قطعی کار می کنند، لینک دانلود آنها را نیز در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد استفاده از یک فیلترشکن قوی برای شبکه های اجتماعی را دارید، ما در این مقاله دانلود فیلترشکن قوی برای موارد و شرایط مختلف از جمله نصب فیلتر شکن قوی از گوگل، فیلتر شکن قوی با لینک مستقیم، فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ، فیلتر شکن اندروید، فیلترشکن قوی برای اینستاگرام، فیلترشکن قوی برای ایفون، فیلترشکن قوی برای همراه اول، فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر، فیلترشکن قوی برای ایرانسل، فیلترشکن قوی برای پابجی، فیلترشکن قوی برای تلگرام، فیلترشکن قوی برای واتساپ و بهترین فیلترشکن جهان را معرفی خواهیم کرد.

روی بخش مورد نظر خود کلیک کنید:

  1. دانلود فیلترشکن قوی 2023
  2. فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ
  3. فیلتر شکن اندروید
  4. فیلتر شکن قوی با لینک مستقیم
  5. فیلترشکن قوی برای اینستاگرام
  6. فیلترشکن قوی برای ایفون
  7. فیلترشکن قوی برای همراه اول
  8. فیلترشکن قوی برای ایرانسل
  9. فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر
  10. فیلترشکن قوی برای تلگرام
  11. فیلترشکن قوی برای واتساپ
  12. فیلترشکن قوی برای پابجی
  13. بهترین فیلتر شکن جهان

فیلتر شکن قوی

در فضای اینترنت تعداد زیادی فیلترشکن قوی و پرسرعت از انواع مختلف را می توان یافت. اما فقط برخی از این فیلترشکن ها بدون قطعی کار می کنند و برخی نیز به هیچ وجه متصل نمی شوند. برای اینکه ببینیم یک فیلترشکن که ادعا می شود یک vpn قوی است، واقعا کار می کند یا خیر، باید آن را نصب و تست کرد.

البته گاهی اوقات یک فیلتر شکن قوی پرسرعت در یک گوشی در گوشی های دیگر خوب عمل نمی کند و این می تواند به ورژن اندروید یا سرویس اینترنتی که از آن استفاده می کنید نیز بستگی داشته باشد. تمام تلاش ما در این مطلب این است چند فیلترشکن پرسرعت قوی جدید که واقعا کار می کنند را به شما معرفی کنیم.

فیلترشکن قوی 2023

دانلود فیلترشکن قوی 2023

در این بخش نوبت به دانلود فیلترشکن می رسد. در ادامه لینک دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید را خواهیم داشت. دقت داشته باشید که هر فیلترشکن قوی رایگان لزوما برای گوشی یا کامپیوتر شما مناسب نیست و ممکن است هر فیلترشکن عملکرد متفاوتی برای شما داشته باشد. ا

فرادی که فیلترشکن قوی نی نی سایت را نیز سرچ می کنند با فیلترشکن های متفاوتی روبرو می شوند و هنگامی که به نصب آنها اقدام می کنند و کار نمی کند، فکر می کنند این لینک ها خراب هستند یا فیلترشکن مربوطه فیک است، در صورتی که هر برنامه فیلترشکن قوی فقط در برخی سیستم ها خوب عمل می کند. در ادامه با چند فیلترشکن جدید قوی در خدمت شما هستیم.

فیلترشکن قوی و پرسرعت iTop VPN

فیلتر شکن آمریکایی قوی iTop VPN یک فیلترشکن کاربردی و بدون قطعی می باشد که در اگر گوشی ها به خوبی کار می کند. این فیلتر شکن پرسرعت که به تازگی معرفی شده است با انتخاب اتوماتیک پرسرعت ترین سرور به راحتی و به سرعت به اینترنت متصل می شود. از نکات مثبت دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید iTop VPN این است که شما دیگر با انبوهی از تبلیغاتی که پشت سر هم پلی می شوند نخواهید بود. میزان نمایش تبلیغات در این وی پی ان خیلی کم است و به سادگی با فشردن یک دکمه روشن شده و به اینترنت جهانی متصل می شود.

لینک دانلود فیلترشکن iTop VPN : وارد صفحه شوید و روی install کلیک کنید. اگر دکمه install شما در این صفحه خاموش بود، به دلیل محدودیت دسترسی از لوکیشن شما می باشد. در این صورت می توانید این فیلترشکن را با سرچ مستقیم در گوگل پیدا کرده و رایگان دانلود کنید.

دانلود فیلتر شکن قوی Mx Tunnel PRO

یکی از انتخاب های خوب برای دانلود فیلتر شکن راحت و قوی برای اندروید دانلود مستقیم، فیلترشکن Mx Tunnel PRO می باشد که فقط با یک کلیک به راحتی تجربه استفاده از اینترنت جهانی با سرعت بسیار بالا را برای شما فراهم می کند. با دانلود این فیلترشکن می توانید به انواع شبکه های اجتماعی متصل شوید. تنها ایراد این فیلترشکن این است که تبلیغات زیادی را نمایش می دهد، اما ب کیفیت خدماتی که ارائه می دهد می ارزد.

لینک دانلود فیلترشکن MXtunnel : وارد صفحه شوید و روی install کلیک کنید. اگر دکمه install شما در این صفحه خاموش بود، به دلیل محدودیت دسترسی از لوکیشن شما می باشد. در این صورت می توانید این فیلترشکن را با سرچ مستقیم در گوگل پیدا کرده و رایگان دانلود کنید.

دانلود فیلتر شکن V2ray

اکثر افراد به دنبال فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید هستند. فیلترشکن V2ray یکی از فیلترشکن هایی است که شاید خیلی جدید نباشد، اما هنوز هم با پروکسی های جدیدی که از آن بروز و منتشر می شود، به خوبی کار می کند. این فیلتر شکن به معنای واقعی کلمه یک فیلترشکن قوی می باشد که شما را با بیشترین کیفیت به اینترنت جهانی متصل می کند و می توانید از آن برای موارد مختلف در فضای اینترنت بهره ببرید.

این فیلترشکن یک فیلترشکن با ip یکسان نیست و دارای پروکسی های متنوعی می باشد که شما را از طریق پورت های مختلف در کشورهای متفاوت به اینترنت متصل می کند. البته پروکسی های این vpn فقط حدود یک هفته با سرعت مناسب کار می کنند و پس از آن باید آنها را آپدیت کنید.

فیلتر شکن قوی جدید SAERON VPN

فیلتر شکن پرسرعت قوی SAERON VPN یکی از فیلترشکن هایی می باشد که بر اساس پروکسی عمل می کند. از این نظر می توان این VPN ر امشابه V2ray دانست. این فیلترشکن نیز یکی از فیلترشکن های قوی می باشد که انواع گوشی کاربرد دارد. نصب فیلتر شکن قوی از گوگل رایگان SAERON VPN بسیار ساده است و فقط کافی است نام این فیلترشکن را در اینترنت جستجو کنید. این فیلترشکن برای تمام نسخه های اندروید سازگار است و پیشنهاد می کنیم اگر گوشی های اندروید با ورژن های قدیمی تر دراختیار دارید از این وی پی ان قوی استفاده کنید.

فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ

امروزه در جامعه ما گوشی های سامسونگ از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند و می توان گفت فیلترشکن قوی سامسونگ یکی از جستجوهای رایج افراد است. این عبارت برای جستجو کاملا دقیق است زیرا فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ ممکن است در برندهای دیگر گوشی سازگاری نداشته باشد.

اگر به دنبال یک فیلتر شکن آمریکایی قوی برای گوشی سامسونگ برای خود هستید، ما وی پی ان Top VPN را به شما پیشنهاد می دهیم که آن را در بالا معرفی کردیم و لینک دانلود آن را نیز در صفحه قرار دادیم. این فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ رایگان می تواند شما را به انواع شبکه های اجتماعی و وبسایت های مختلف متصل کند و یک فیلترشکن چندکاره می باشد.

فیلترشکن قوی برای اندروید

فیلتر شکن اندروید

اگر به دنبال دانلود فیلترشکن قوی برای اندروید می باشید پیشنهاد می کنیم فیلترشکن قوی و پرسرعت iTop VPN، فیلتر شکن قوی جدید SAERON VPN، دانلود فیلتر شکن V2ray و دانلود فیلتر شکن قوی Mx Tunnel PRO را دانلود کنید. تمامی این فیلترشکن ها به خوبی روی گوشی اندروید کار می کنند.

این فیلترشکن ها به صورت مرتب پشتیبانی و آپدیت می شوند و اگر روزی دیدید این فیلترشکن ها خوب کار می کنند و کند هستند، باید به قسمت Apps در گوگل پلی خود بروید و آنها را آپدیت کیند. البته فیلترشکن قوی و پرسرعت برای اندروید کم نیست، خیلی از آنها نیز به خوبی کار می کنند، اما ما سعی کردیم بهترین فیلتر شکن قوی برای اندروید

را معرفی کنیم.

فیلتر شکن قوی با لینک مستقیم

برای دانلود فیلترشکن قوی با لینک مستقیم یا خرید فیلترشکن قوی فقط کافی است به نرم افزار موبایلی گوگل پلی مراجعه کنید و با جستجو کردن نام فیلترشکن هایی که به شما معرفی می کنید به راحتی آنها را روی گوشی خود نصب کنید. دقت داشته باشید از دانلود و نصب فیلترشکن هایی که در فضای اینترنت شناختی روی آنها ندارید بپردهیزید. این فیلترشکن ها ممکن است دارای فایل های مخرب و ویروسی باشند.

فیلترشکن قوی برای اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر استفاده و شاید بتوان گفت محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران است که مدتی است فیلتر شده و افرادی که از این شبکه اجتماعی کسب درآمد می کنند، مجبور هستند از فیلترشکن استفاده کنند. اما فیلتر شکن قوی برای اینستا فقط نیازمند سرعت نیست.

اگر در هر بار ورود به اکانت اینستاگرام خود از یک آی پی متفاوت استفاده کنید، رتبه و ارزش حساب کاربری شما کاهش می یابد و به عنوان یک اکانت فیک، ربات یا اسپم شناخته میشوید. اما اگر از یک فیلترشکن با ip ثابت استفاده کنید، حساب کاربری شما از جانب ربات اینستاگرام کاملا نرمال تلقی می شود. لذا پیشنهاد می کنیم برای ورود که اکانت کاربری خود حتما از فیلترشکن هایی استفاده کنید که ip ثابت دارند. به عنوان یک فیلترشکن قوی اینستاگرام ما به شما فیلترشکن Ada vpn یا فیلترشکن Top VPN را پیشنهاد می کنیم.

فیلترشکن بدون قطعی آیفون

فیلترشکن قوی برای ایفون

هرچند گوشی های آیفون رایج ترین گوشی های مورد استفاده هستند اما بسیاری از  افراد نیز از گوشی های آیفون استفاده می کنند. گوشی های آیفون سیستم عامل متفاوتی دارند و به همین دلیل عمده نرم افزارهایی که در اندروید نصب می شوند روی آیفون کار نمی کنند مگر اینکه دو نسخه متفاوت اندروید و آیفون داشته باشند.

برای استفاده از فیلتر شکن قوی آیفون باید به App store مراجعه کنید که یک سورس نرم افزاری برای گوشی های آیفون می باشند. ما در این قسمت چند فیلترشکن آیفون را که به خوبی روی گوشی های آیفون کار می کنند معرفی می کنیم.

 VPN – Proxy Master یک VPN خوب برای آیفون

یکی از فیلترشکن های خوب برای آیفون فیلترشکن پروکسی مستر است که می توانید به وسیله این فیلترشکن قوی به راحتی از سرعت اینترنت جهانی لذت ببرید. این وی پی ان دارای تعداد زیادی پروکسی است. برنامه به صورت خودکار نزدیکترین پروکسی قابل دسترسی را انتخاب و به وسیله آن به اینترنت متصل می شود. این وی پی ان برای آیفون فوق العاده سریع و ایمن است و به اعتقاد خیلی از کاربران بهترین VPN رایگان برای آیفون می باشد.

VPN Proxy Supernet

برای داشتن یک فیلتر شکن بدون قطعی برای ایفون پیشنهاد می کنیم فیلترشکن VPN Proxy Supernet را نصب کنید. این فیلتر شکن یکی از پایدارترین فیلترشکن ها برای آیفون است که نیاز به ثبت نام نداشته و به شما اجازه می دهد با سرعتی عالی در فضای آنلاین فعالیت کنید. این وی پی ان علاوه بر وای فای خانگی برای اینترنت ایرانسل و همراه نیز کاربرد دارد و سازگاری خوبی با این سرویس های اینترنتی از خود نشان می دهد.

Hotshield VPN

اگر به دنبال یک فیلترشکن رایگان برای آیفون می باشید که بدون دردسر و با تغییر آی پی شما را به راحتی به فضای آنلاین متصل کند ما به شما وی پی ان Hotshield VPN را پیشنهاد می دهیم. این فیلتر شکن قوی با استفاده از رمزنگاری داده ها رد پای شما را از فعالیت در شبکه های اینترنتی پاک می کند. این فیلترشکن به اعتقاد خیلی ها یکی از یکی از بهترین برنامه های VPN برای آیفون می باشد که به صورت رایگان در اپ استور قابل دسترسی می باشد.

فیلترشکن قوی برای همراه اول

یکی دیگر از نکاتی که باید در دانلود وی پی ان دقت کنیم، نوع سرویس اینترنتی است که استفاده می کنیم. گاهی اوقات برخی فیلترشکن ها با وای فای خانگی به خوبی به اینترنت متصل می شوند، اما با اینترنت همراه اول به خوبی کار نمی کنند. به همین دلیل خیلی از افراد به دنبال فیلتر شکن قوی همراه اول می باشند. برای دستیابی به فیلترشکن قوی برای همراه اول پیشنهاد می کنیم از فیلترشکن VPN Proxy app استفاده کنید که با سرویس اینترنت همراه اول سازگاری خیلی خوبی دارد.

فیلترشکن قوی برای ایرانسل

سرویس اینترنت ایرانسل روی اتصال به فیلترشکن نسبت به وای فای خونه ناسازگار تر است و خیلی از فیلترشکن هایی که به راحتی به اینترنت وای فای خانگی متصل می شوند به ایرانسل متصل نمی شوند. لذا در این بخش قصد داریم یک فیلتر شکن قوی برای ایرانسل را معرفی کنیم که می توانید به وسیله آن به انترنت متصل شوید.

اگر به دنبال دانلود فیلترشکن قوی ایرانسل می باشید ما به شما فیلترشکن Ada VPN معرفی می کنیم. این فیلترشکن یک فیلترشکن ip ثابت است که هرچند گاهی در اتصال به اینترنت کمی ضعیف عمل می کند اما بعد از اتصال به خوبی با ایرانسل سازگاری دارد. یکی دیگر از فیلترشکن هایی که سازگاری خوبی با ایرانسل دارد Beti App Na می باشد که می توانید به راحتی با سرچ اسم آن در اینترنت آن را پیدا کنید.

فیلترشکن پرسرعت برای کامپیوتر

فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر

خیلی از افراد از کامپیوتر برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند و به همین منظور به فیلترشکن قوی برای ویندوز نیاز دارند. اگر قصد دانلود فیلتر شکن قوی برای ویندوز را دارید، یا به دنبال فیلترشکن قوی برای ویندوز 10 می باشید، پیشنهاد می کنیم از پلاگین کروم برای این کار استفاده کنید.

فیلترشکن های ویندوز نه تنها خیلی کیفیت مناسبی ندارند و اتصال خوبی هم برقرار نمی کنند، بلکه از کدهای مخرب زیادی برخوردار هستند که می توانند سیستم شما را ویروسی کنند و اطلاعات شما را سرعت نمایند. لذا پیشنهاد ما برای فیلترشکن قوی کامپیوتر افزونه کروم VEEPN می باشد.

برای دانلود و نصب این افزونه کافی است روی لینک زیر بزنید و به با کلیک روی Add to chrome افزونه را روی کروم خود نصب کنید. سپس می توانید به راحتی آیکون این افزونه را در کنار آدرس بار کروم خود مشاهده کنید. اگر آیکون در کنار آدرس بار مشاهده نشد روی آیکون Extensions کلیک کرده و افزونه veepn را Pin کنید تا همیشه این فیلترشکن قوی بدون قطعی را برای همیشه کنار آدرس بار خود داشته باشید. لینک دانلود افزونه فیلترشکن قوی ویندوز

را در زیر مشاهده می کنید. روی آن کلیک کنید.

لینک مستقیم نصب فیلترشکن veepn برای مرورگر کروم

فیلترشکن قوی برای تلگرام

تلگرام را می توان یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین شبکه های اجتماعی در ایران دانست که از همان ابتدای شیوع آن توسط افراد مختلفی به هدف کسب و کار و درآمدزایی استفاده می شد، اما بعد از مدتی فیلتر شد. برای دانلود فیلترشکن قوی تلگرام بستگی دارد از گوشی آیفون استفاده می کنید یا گوشی اندروید. برای هر دو نوع گوشی، ما انواع مختلف فیلترشکن را در بالا معرفی کرده ایم.

البته تلگرام دارای پروکسی های مخصوص به خود نیز می باشد که به عنوان فیلترشکن جدید و قوی برای تلگرام عملکرد خوبی از خود نشان می دهد. از طریق این پروکسی ها می توانید فقط از تلگرام به صورت بدون فیلتر استفاده کنید و فقط لازم است این پروکسی ها را هر چند روز یکبار آپدیت کنید.

فیلترشکن قوی برای واتساپ

شبکه اجتماعی واتساپ یکی از شبکه های اجتماعی است که نمی توان مانند تلگرام در آن وارد کانال های با تعداد عضو بالا شد و فضای باز و نامحدودی که تلگرام در اختیار می گذارد را ندارد. واتساپ صرفا برای ارتباطات دوستانه یا ارتباطات گروهی و تیمی و فامیلی با تعداد اعضای محدود و مشخص کاربرد دارد. به همین دلیل شماید نتوان آن را یک شبکه اجتماعی گسترده دانست اما به عنوان یک ابزار ارتباطی با کیفیت، پر سرعت و ارزان که حتی امکان تماس صوتی و تصویری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد، یک ابزار بسیار کاربردی است که البته آن هم فیلتر شده است.

اگر به دنبال فیلتر شکن واتساپ قوی برای گوشی خود می باشید، می توانید از فیلترشکن هایی که تا کنون معرفی کرده ایم استفاده کنید. تمامی فیلترشکن هایی که برای اندروید و آیفون معرفی کردیم به راحتی به واتساپ متصل می شوند و تنها اشکال استفاده از فیلترشکن برای اینترنت این است که فقط کمی از سرعت آن کاسته می شود.

فیلترشکن پابجی

فیلترشکن قوی برای پابجی

بازی موبایلی پابجی که به تازگی فیلتر شده است یکی از بازی های معروف و محبوب نوجوانان است. به همین دلیل این قشر از افراد به دنبال فیلتر شکن قوی برای پابجی می باشند تا با استفاده از آن بتوانند به راحتی و با سرعت بالا به اینترنت متصل شوند و بدون باگ به بازی کردن بپردازند. به عنوان فیلتر شکن قوی پابجی ما به شما فیلترشکن قوی Mx Tunnel PRO و همینطور فیلترشکن پرسرعت iTop VPN را معرفی می کنیم. با دانلود و نصب این فیلترشکن ها قادر خواهید بود به  راحتی بازی پابجی را انجام دهید.

بهترین فیلترشکن جهان

بهترین فیلتر شکن جهان

در این مقاله فیلترشکن های متفاوتی را معرفی کردیم اما شاید انتخاب قویترین فیلتر شکن از بین آنها به نوع گوشی و سیستم عاملی که استفاده می کنید بستگی داشته باشد. به دلیل استفاده کشورهای مختلف از نوع سرویس دهی اینترنت نمی توان قوی ترین فیلترشکن جهان را تعیین کرد.

شاید یک فیلترشکن روی نوعی گوشی و با سرویس خاصی از انترنت سازگاری عالی داشته باشد در حالی که همان فیلترشکن در یک گوشی دیگر یا یک سرویس دیگر اصلا کارایی نداشه و متصل نشود. در این مقاله جدیدترین فیلترشکن قوی را برای گوشی های اندروید و آیفون معرفی کردیم که با دانلود آنها می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید.

جمع بندی مطالب 

در این مقاله به معرفی فیلترشکن قوی پرداختیم و برای دانلود فیلترشکن قوی 2023 لینک های مستقیم قرار دادیم. اگر به دنبال فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان با لینک مستقیم هستید به بخش ابتدایی همین مقاله مراجعه کنید. تمام این فیلترشکن هایی که معرفی کردیم رایگان هستند هرچند برای خرید فیلتر شکن قوی می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت لینک های پولی را بیابید. فیلترشکن های قوی زیادی برای دانلود وجود دارند که از این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیلتر شکن قوی خرگوش
  • فیلتر شکن yeti vpn
  • فیلتر شکن قوی کلید
  • fast vpn proxy فیلتر شکن کلیدی قوی
  • فیلتر شکن قوی eye vpn
  • کانال فیلترشکن رایگان و قوی vpnhouse
  • فیلتر شکن قوی hook vpn
  • دانلود فیلتر شکن ox vpn
  • فیلترشکن la vpn
  • دانلود فیلتر شکن قوی turbo vpn
  • فیلتر شکن rapid connect
  • فیلتر شکن قوی super vpn
  • فیلتر شکن قوی hola vpn
  • فیلترشکن قوی گوشی swing vpn

این فیلترشکن ها همگی زمانی به خوبی کار می کردند اما امروزه پورت بیشتر آنها شناخته شده و بسته شده است. البته باید نصب این فیلترشکن ها را روی گوشی خود امتحان کنید. ممکن است برخی از این فیلترشکن ها هنوز اجرا شوند و به خوبی کار کنند.

لیست مهمترین مطالبی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت به قرار زیر است:

  • فیلتر شکن قوی
  • فیلتر شکن قوی و پرسرعت برای سامسونگ
  • فیلتر شکن اندروید
  • فیلتر شکن قوی برای کامپیوتر
  • فیلترشکن قوی برای ایفون
  • فیلترشکن قوی برای پابجی
  • فیلترشکن قوی برای ایرانسل
  • فیلتر شکن قوی با لینک مستقیم
  • فیلترشکن قوی برای اینستاگرام
  • دانلود فیلترشکن قوی 2023
  • بهترین فیلتر شکن جهان

سوالات متداول 

قوی ترین فیلترشکن موجود چیست؟

قویترین فیلتر شکن موجود را نمی توان به طور 100 درصد تعیین کرد و این به نوع اینترنت شما و گوشی شما بستگی دارد و فیلترشکن ها معمولا عملکرد متفاوتی در شرایط مختلف دارند. همه فیلترشکن های معرفی شده در این مقاله خوب هستند. می توانید یکی را دانلود و استفاده کنید.

فیلترشکن پرسرعت قوی جدید برای واتساپ چی پیشنهاد می دین؟

فیلترشکن هایی که در این مقاله معرفی کرده ایم همگی کاربردهای متفاوتی دارند و شما می توانید هر یک را برای اهداف متنوعی از جمله واتساپ به کار ببرید.

آیا فیلترشکن موبایل روی کامپیوتر کار می کند؟

به صورت معمول فیلترشکن های موبایل با نرم افزارهای متفاوتی نوشته شده اند که روی کامپیوتر اجرا نمی شوند. هرچند برخی فیلترشکن ها مانند فیلترشکن سایفون دو نسخه متفاوت موبایلی و ویندوز دارند.

8 نظر

  1. ببخشید فیلترشکن قوی بخوایم فروش هم دارید اکانت؟ من برای اندروید گوشی و لپ تاپ ویندوز 10 میخوام باید جدا هزینه بدم برای هر کدوم؟

    1. خیر ما فروش فیلترشکن نداریم و این مقاله صرفا یک مقاله آموزشی و به هدف معرفی فیلترشکن های قوی برای کمک به شما هست. از همین فیلترشکن ها می تونین رایگان استفاده کنید و نیازی به خرید نیست.

  2. سلام میخواستم ببینم فیلترشکن موبایل رو میشه به دسکتاپ وصل کرد؟ من روی گوشیم یه فیلترشکن خریدم میخوام با همون وصل کنم به دسکتاپ با کامپیوتر برم

    1. نرم افزارهایی برای اتصال فیلترشکن از روی موبایل به دسکتاپ وجود دارد، اما برای نرم افزارهای خاص کار می کنن و اینطور که بتونید هر فیلترشکن دلخواهی رو به کامپیوتر وصل کنید نیستند. در حال حاضر همچنین امکانی وجود نداره یا حداقل من اطلاعی از این روش ندارم. فیلترشکن دسکتاپ هم داخل مقاله معرفی شده که کار می کنه و سرعت خوبی هم داره. از همون می تونین به صورت رایگان استفاده کنید.

  3. برای رفتن تو سایت های هوش مصنوعی از این لیست فیلترشکن قوی شما برای گوشی اندروید کدوم بهتر جواب میده؟

    1. سلام بستگی به گوشی شما و نوع اینترنتی هست که ازش استفاده می کنید. اگر از وای فای خونه استفاده می کنید که معمولا هم همینطور هست من فیلترشکن top vpn و همینطور mx tunnel رو معرفی می کنم که لینک دانلودش هم هست و به معنای واقعی فیلترشکن قوی و پرسرعت هستن

  4. سلام ببخشید فیلترشکن قوی برای ایرانسل و همراه اول رو معرفی کردید میشه لطفا یه فیلترشکن قوی برای رایتل هم معرفی کنید. ممنون

    1. سلام. بله حتما. از همون فیلترشکن هایی که برای اندروید معرفی شده می تونید استفاده کنید و اینکه برای رایتل فیلترشکن پرسرعت Ada Vpn و همینطور فیلتر شکن Geph طبق تجربه خوب جواب دادن. پایدار باشید.

ثبت پاسخ