اردبیل گردی

بهترین رستوران اردبیل

بهترین رستوران اردبیل (معرفی 12 رستوران معروف اردبیل با آدرس دقیق)
در مقاله بهترین رستوران اربیل برای افرادی که قصدسفر به این شهر زیبارا دارند بهترین رستوران های اردبیل را معرفی کرده ایم.
1.9kviews

شهر زیبای اردبیل به هوای پاک و رستوران های عالی با غذاهای فوق العاده معروف است. اکثر رستوران های اردبیل غذاها را با گوشت با کیفیت و تازه گوسفندی سرو می کنند. حال و هوا و عطر و بوی غذاهای گوشتی و کبابی در این رستوران ها همان عطر و بوی زمان کودکی است، زمانی که انگار همه چیز خوشمزه تر و خوشبوتر بود. افرادی که در اردبیل زندگی می کنند حتما این رستوران ها و غذاهای لذیذشان را امتحان کرده اند اما در این مطلب سعی کردیم معروف ترین و بهترین رستوران های اردبیل را به همراه آدرس دقیق آنها و بر اساس سابقه و تجربه مخاطبان به اشتراک بگذاریم تا اگر شما نیز روزی از این شهر دیدن کردید لذت خوردن غذا در این رستوران ها را بچشید.

بهترین رستوران اردبیل

در این مطلب سعی کردیم با معرفی بهترین رستوران های اردبیل از نظر مسافران و گردشگران انتخاب بهترین رستوران اردبیل را به شما خواننده عزیز بسپاریم. سبک رستوران ها و نوع غذاهای ارائه شده در آنها متفاوت است و به سلیقه شما وابسته می باشد. البته این بدین معنی نیست که رستوران های خوب و با کیفیت دیگری در اردبیل نیست. برخی کاربراین به بهترین رستوران اردبیل نی نی سایت مراجعه می کنند تا نظرات کاربران را بدانند و این لیست نیز صرفا از روی تجربه گردشگران و مسافرانی که این رستوران ها را امتحان کرده اند و تجربیات خود را در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته اند تهیه شده است. در ادامه مقاله بهترین رستوران اردبیل با ما همراه باشید.

رستوران صادقی اردبیل

رستوران خانه صادقی

اگر به دنبال یک رستوران خانه با حال و هوای سنی و فضای دنج و راحت هستید رستوران خانه صادقی به طور حتم در لیست بهترین رستوران اردبیل جای می گیرد. رستوران صادقی در واقع یک خانه تاریخی متعلق به دوران قاجاریه است که علاوه بر فضای آرام و جذابی که دارد غذاهای بسیار خوشمزه ای را نیز سرو می کند. به علاوه این رستوران منو کافی شاپ نیز دارد. حیاط این مجموعه دارای حوض آب قدیمی، درهای چوبی قدیمی و شیشه های مشبک رنگی است که حال و هوای نوستالژیک دلپذیری به همراه دارد. امکان صرف غذا برای افرادی که علاقه مند به غذا خوردن در فضای باز هستند نیز وجود دارد.

اگر به اردبیل سفر می کنید به احتمال بالا قصد سفر به سرعین و آب تنی در چشمه های آبگرم این شهر زیبا را نیز دارید. اگر قصد اسکان در سرعین را داشته باشید مقاله بهترین هتل های سرعین می تواند برای شما مفید باشد. 

آدرس: اردبیل، محله اوچدکان

رستوران شاه عباس اردبیل

رستوران شاه عباس

رستوران شاه عباس در اردبیل در یک گرمخانه قدیمی مربوط به دوران صفویه بنا شده است. رستوران شاه عباس دارای دو بخش مدرن و سنتی است. بخش سنتی در داخل حمام بازسازی شده و دکوراسیون آن کاملا سنتی است و بخش مدرن نیز در یک تالار مجلل مجزا بیرون حمام قرار دارد. این رستوران دارای یک فضای باز نیز هست که دارای حوض آب و گل های رنگارنگ می باشد و فضای دلنیشینی را برای علاقه مندان به خوردن غذا در فضای باز ایجاد می کند. در این رستوران موسیقی زنده محلی نیز اجار می شود که فضای خاصی به رستوران می بخشد. رستوران شاه عباس را می توان برای افرادی که میخواهند در یک فضای به یاد ماندنی غذا میل کنند، بهترین رستوران اردبیل دانست. از دیگر نکات برتر این رستوران نسبت به رستوران های دیگر می توان به پارکینگ رایگان، و قلیان سرای سنیتی اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم در سفر به استان زیبای اردبیل حتما سری هم به مشگین شهر بزنید و از طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرید. اگر قصد دارید به شهر رویایی مشگین شهر سفر کنید، حتما مقاله جاهای دیدنی مشگین شهر را مطالعه کنید. 

آدرس: اردبیل، خیابان ساحلی، بعد از پل یاقوت.

رستوران مجلل اردبیل

رستوران مجلل

رستوران اردبیل یکی از بهترین رستوران های با سبک مدرن و مجلل در اردبیل است. فضای این رستوران کاملا شیک و همه کارها روی نظم و غذاها در کمترین زمان سرو می شوند. منوی این رستوران مملو از انواع غذاهای ایرانی است. در این منو می توان انواع کباب، انواع غذاهای محلی و خورشتی را یافت. برای هر سلیقه ای در منو این رستوران غذاهایی لذیذ و خوشمزه برای انتخاب کردن وجود دارد. فضای لاکچری و بزرگ این رستوران برای برگزاری مراسم نیز مناسب است.

یکی از شهر های قدیمی و تاریخی اربیل با تاریخی چند هزار ساله خلخال است که آثار تاریخی و عجایب زیادی در گذشته این شهر نهفته است. برای آشنایی بیشتر با این شهر زیبا و تاریخی مقاله خلخال کجاست را مطالعه کنید.  

آدرس: اردبیل، منطقه عطایی، خیابان 18متری شهید حجت ایرانی‌جم.

رستوران گل سرخ اردبیل

رستوران گل سرخ

در لیست ما برای انتخاب بهترین رستوران اردبیل به طور حتم یکی از گزینه ها رستوران گل سرخ است. اگر طرفدار رستوران های بزرگ و مجلل هستید رستوران گل سرخ یکی از بهترین انتخاب هاست. فضا و میز و صندلی های این رستوران مدرن هستند و حدود 500 نفر ظرفیت دارد. منو این رستوران کاملا متنوع است و برای هر مزاج و سلیقه ای می توان غذاهایی خوشمزه در لیست منو این رستوران پیدا کرد. البته طبیعتا قیمت این رستوران کمی نسبت به جاهای دیگر گرانتر است.

یکی از انتخاب های گردشگرانی که به اردبیل سفر می کنند به دلیل فضای دلباز آن و برخورد حرفه ای کارکنان، رستوران گل سرخ است. از غذاهای معروف این رستوران می توان به قابرقا و کباب دنده معروف اردبیل است.

آدرس : اردبیل، خیابان عطائی، نرسیده به میدان جانبازان

اگر قصد اردبیل گردی دارید،گذراندن ساعاتی در کافی شاپ های اردبیل برای شما خوشایند خواهد بود. برای آشنایی با کافی شاپ های اردبیل به لینک بهترین کافی شاپ های اردبیل مراجعه کنید. 

رستوران اعیان اردبیل

رستوران اعیان

برای افرادی که علاقه مند به رستوران های شیک و مدرن هستند، رستوران اعیان اردبیل حتما یکی از انتخاب هاست. این رستوران منوی متفاوت و خاص و همینطور فضایی دلباز دارد. انواع غذاهای محلی و ایرانی را می توان در این رستوران یافت. رفتار کارکنان حرفه ای و صمیمانه است و تزیین غذاها و میز به صورت کاملا ویژه و خلاقانه انجام می شود و حس دلنشینی را به مشتریان القا می کند. اگر در اردبیل و نزدیک خیابان شهدا هستید احتیاجی نیست به دنبال بهترین رستوران اردبیل باشید زیرا رستوران اعیان درست کنار دستتان است.

آدرس: اردبیل، خیابان شهدا، بلوار حافظ.

رستوران ضیافت اردبیل

رستوران ضیافت

اگر به دنبال بهترین رستوران اردبیل هستید حتما رستوران ضیافت را امتحان کنید. به جد رستوران ضیافت را می توان یکی از بهترین رستوران های اردبیل دانست. عمده رستوران های اردبیل کبابی هستند اما رستوران ضیافت، منو متنوع و با قیمت های مناسب تری نسبت به رستوران های دیگر دارد. فضای این رستوران کاملا صمیمی است و کارکنان برخورد مهربانانه و محترمانه ای با مشتریان دارند. از غذاهای خاص این رستوران می توان به باسترما پلو با ماهیچه گوسفندی، چیغرتما و پیچاق قیمه اشاره کرد که غذاهای سنتی و لذیذ اردبیل هستند. پیچاق قیمه همانطور که از اسم آن پیداست یک غذای خورشتی شبیه قیمه است که خلال بادام و تخم مرغ دارد. پیشنهاد می کنیم اگر به اردبیل سفر می کنید حتما غذاهای سنتی را نیز امتحان کنید زیرا کباب و جوجه را می توان همه جا پیدا کرد اما این غذاها محلی و سنتی هستند و قطعا ارزش امتحان کردن دارند.

آدرس: اردبیل، خیابان امام خمینی، کنار سینما انقلاب

کبابی حاج مالک اردبیل

رستوران حاج مالک

براین انتخاب بهترین رستوران اردبیل، رستوران حاج مالک قطعا یکی از کاندیدهای شایسته است. کبابی حاج مالک به گفته قدیمی های اردبیل اولین کبابی این شهر بوده است. کباب های خوش عطر و بو این رستوران در کنار فضای ساده و صمیمی، حال و هوای قدیم را زنده می کند و حس نوستالژی خوبی به همراه دارد. نوع گوشت کبابی و وزن آن در این رستوران قابل انتخاب است. به دلیل استفاده از گوشت کشتار روز و تازه و با کیفیت در کباب های این رستوران قیمت ها کمی از جاهای دیگر بالاتر است اما این اختلاف قیمت نسبت به تجربه بی نظیری که بدست می آورید ناچیز است.

آدرس: اردبیل، خیابان ساحلی، اول پیرمادر، جنب پل سیدآبادکبابی حاجی قربان

رستوران حاجی قربان

کبابی حاجی قربان یکی از کبابی های قدیمی اردبیل است. قیمت ها در این رستوران معقول و کیفیت غذا بی نظیر است. به اعتقاد خیلی از مسافران و گردشگران و حتی محلی های اردبیل، رستوران حاج قربان بهترین رستوران اردبیل است که کباب کاسه ای سرو می کند. کاسه کباب یکی از معروف ترین غذاهای اردبیل است. کاسه کباب با گوشت گوسفند تازه درست می شود و شامل سه سیخ کباب، گوجه و فلفل می باشد که در کره محلی طعمی به یادماندی به خود می گیرد. بعد از غذا نیز جای تازه دم به صورت رایگان سرو می شود.

آدرس: اردبیل، خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی.

رستوران شیخ صفی

دیزی سرای شیخ صفی

اگر از طرفداران دیزی  سنتی و اصل اردبیل هستید، رستوران شیخ صفی تمام انتظارات شما را برآورده می کند. البته دیزی تنها غذای این رستوران نیست و می توانید تنوع زیادی از غذاهای ایرانی و کبابی را در منو این رستوران بیابید. رستوران شیخ صفی به گفته خیلی از گردشگران بهترین رستوران اردبیل است که با بهره گیری از آشپزهای با تجربه و مواد غذایی تازه و با کیفیت، طعم متفاوتی از غذا را برای مشتریان فراهم می کند. در این رستوران انواع غذاهای محلی از جمله بادمجان شکم پر، میرزا قاسمی، پیچاق قیمه و کوفته را میتوان در کنار غذاهای ایرانی مانند قورمه سبزی و قیمه یافت.

آدرس: اردبیل، بلوار طالقانی، بازار به طرف عالی قاپو.

رستوران سید آقا

رستوران سید آقا

رستوران سید آقا یکی دیگر از بهترین رستوران های اردبیل است که گردشگران زیادی از تجربه میل کردن غذا در آن احساس رضایت کرده اند. این رستوران که در کنار بازار اردبیل قرار دارد یکی از کبابی های قدیم منطقه است و کیفیت غذاهایش چیزی از رستوران های بزرگ و معروف دیگر اردبیل کم ندارد. اگر به بازار اردبیل سری می زنید برای صرف غذا می توانید به این رستوران بروید و از غذاهای کبابی و محلی این رستوران و همینطور رفتار صمیمی پرسنل لذت ببرید. ضمن اینکه برای گردشگرانی که نگران جای پارک ماشین هستند، جای پارک کافی کنار این رستوران به اندازه کافی وجود دارد.

آدرس رستوران سید آقا : اردبیل، پیرعبدالملک

رستوران خوانسالار اردبیل

رستوران خوانسالار

یکی از بهترین رستوران های اردبیل که غذای محلی سرو می کند رستوران خوانسالار است. رستوران دو طبقه و شیک خوانسالار منوی متنوعی دارد که ترکیبی از غذاهای ایرانی و محلی اردبیل است. استارتر این رستوران یک کاسه سوپ خوشمزه و تازه است که به صورت رایگان سرو می شود. دکوراسیون این رستوران زیبا و محیط کاملا تمیز و بهداشتی است. یکی از غذاهای معروف این رستوران که با طعم واقعی و اصیل درست می شود و طرفداران زیادی دارد پیچاق قیمه است. پارکینگ این رستوران نیز رایگان است و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

آدرس رستوران خوانسالار : اردبیل، بلوار استقلال، بین میدان ارتش و بسیج

کبابی مدینه منوره اردبیل

کبابی و تالار مدینه منوره

در لیست انتخاب بهترین رستوران اردبیل خود شاید انصاف نباشد کبابی و تالار مدینه منوره را جای ندهیم. تالار مدینه منوره یک کبابی بزرگ است که به پرس های بزرگ غذا معروف است و اکثر گردشگرانی که در این رستوران غذا میل کرده اند بر این باور هستند که هر یک پرس کباب این رستوران برای دو نفر کافی است. شیشلیک و کباب برگ این رستوران کاملا معروف است. در کنار غذاهای این رستوران یک کاسه سوپ رایگان نیز سرو می شود. این رستوران در عین بزرگی و فضای زیاد شکل ساده خود را حفظ کرده است. پیشنهاد می کنیم اگر به اردبیل سری می زنید حتما کباب های این رستوران را نیز امتحان کنید.

آدرس کبابی و تالار مدینه منوره : اردبیل، میدان وحدت، اتوبان بسیج، بعد از بیمارستان سبلان

 

ثبت پاسخ