اردبیل گردی

بهترین کافی شاپ های اردبیل

بهترین کافی شاپ های اردبیل | مجله خبری گردشگری اردبیل
اگر به دنبال بهترین کافی شاپ های اردبیل برای دور همی های دوستانه در این شهر زیبا هستید کلیک کنید.
1.7kviews

کافی شاپ ها که در فرهنگ مدرنیته رایج می باشند، در ایران روز به روز در حال گسترش هستند. این کافی شاپ ها بیشتر مقصد دختر و پسر های جوان هستند که بعد از دانشگاه و یا در روزهای تعطیل دور هم جمع شوند و در فضایی متفاوت و آرام به گپ و گفتگو می پردازند. در این مقاله قصد داریم بهترین کافی شاپ های اردبیل را از نظر کاربران مجازی معرفی کنیم. با بهترین کافی شاپ های اردبیل با ما همراه باشید.

بهترین کافی شاپ های اردبیل

شهر اردبیل یکی از شهر های بزرگ و زیبای ایران است که بخصوص در یک دهه گذشته کافی شاپ های زیادی در آن شروع به کار کرده اند. در این مطلب قصد داریم بهترین کافی شاپ های اردبیل را از دید افرادی که تجربه حضور در آنها را داشته اند و این تجربه را در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته اند معرفی کنیم.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که هر از چندگاهی با دوستان خود به کافی شاپ می روید شاید بهتر باشد کافی شاپ های متنوع و مختلفی را امتحان کنید و از تجربه چند ساعت حضور در یک مکان جدید با طراحی و فضا و موسیقی متفاوت را تجربه کنید. در این مقاله کافی شاپ های مختلفی را مورد بررسی قرار می دهیم اما یکی از کافی شاپ های محبوب بین جوانان کافه رترو اردبیل است که در بین گزینه های ما برای بهترین کافی شاپ های اردبیل نیز جای می گیرد و پیشنهاد می کنیم حتما به آن سر بزنید.

کافه مکان های جذابی برای وقت گذرانی با گپ زدن با دوستان هستند. اما هیچ چیز غذاهای کبابی با گوشت تازه گوسفندی در رستوران های اردبیل نمی شود. اگر به دنبال لیست رستوران های اردبیل با بهترین غذاها می باشید، روی لینک بهترین رستوران اردبیل کلیک کنید.

کافه شاپ گندم اردبیل

کافی شاپ گندم در اردبیل

کافی شاپ گندم یکی از بهترین کافی شاپ های اردبیل در میدان شریعتی اردبیل است. این کافی شاپ یک کافی شاپ جذاب با منویی متنوع می باشد. در این کافه می توانید منوهای متفاوتی نظیر انواع صبحانه، انواع کیک و دسر، انواع نوشیدنی سرد و دمنوش و همینطور بستنی و آبمیوره های مخلتفی را مشاهده کنید. این کافه دارای محیطی صمیمی و عالی است و پرسنل آن نیز کاملا حرفه ای و مودب می باشند. قهوه در کافی شاپ گندم با دانش و به صورت حرفه ای سرو می شود و از دستگاه های مدرن قهوه ساز برای درست کردن اسپرسو یا لاته بهره گرفته می شود. کیفیت خدمات در کنار فضای آرام این کافی شاپ می تواند تجربه خوبی را برای شما رقم بزند.

آدرس: اردبیل میدان شریعتی روبه روی بازار مرکزی جنب ایستگاه اتوبوس

اگر خانومی هستید که به زیبایی اندام و سلامت جسمانی خود اهمیت می دهید و به دنبال ورزش کردن در یک باشگاه مناسب در اردبیل می باشید، روی لینک بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل کلیک کنید.

کافی شاپ حس خوب اردبیل

کافی شاپ حس خوب اردبیل

یکی از کافی شاپ های اردبیل که قهوه را به عالی ترین شکل با عطر و بوی واقعی سرو می کند کافی شاپ اردبیل است. معمولا دانشجویانی که به فلسفه و علوم اجتماعی علاقه مند هستند در این کافه دور هم جمع می شوند و ضمن نوشیدن قهوه به بحث و گفتگو می پردازند و از فضای  امن و فرهنگی کافه لذت می برند. برای افراد علاقه مند به بحث های گروهی این کافی شاپ یکی از بهترین کافی شاپ های اردبیل است. این کافه در سال 91 شروع به کار کرده است.

آدرس: اردبیل، ایستگاه سرعین بسمت پل قدس ،خیابان آب، جنب آموزشگاه رانندگی

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی و شناخته شده می باشد و یادگیری آن در این دوران برای همه لازم است. برای آشنایی با بهترین موسسات زبان اردبیل روی لینک بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی اردبیل کلیک کنید.

کافی شاپ راندو اردبیل

کافی شاپ راندو در اردبیل

در لیست بهترین کافی شاپ های اردبیل نمی شود کافی شاپ راندو را فراموش کرد. کافی شاپ راندو یکی دیگر از کافی شاپ های اردبیل است که دارای فضایی دلنشین و منویی متنوع است. در این کافه انواع قهوه، انواع دمنوش و بستنی و دسر و همینطور انواع کیک و میلک شیک با نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود.

آدرس: اردبیل، بلوار دانشگاه، بین میدان پلیس و میدان حسنعلی

کافی شاپ هنر اردبیل

کافی شاپ هنر

یکی از بهترین کافی شاپ های اردبیل کافی شاپ هنر است. کافی شاپ هنر یکی از کافی شاپ هایی است که بین قشر جوان این منطقه کاملا محبوب است. در این کافی شاپ انواع کیک، بستنی و نوشیدنی سرو می شود. فضای داخلی و نورپردازی این کافی شاپ بسیار خاص است. این کافه از ساعت 10 صبح تا 11 شب پذیرای مشتریان است.

آدرس: اردبیل، خیابان شهید فتحی اصل

کافی شاپ رترو اردبیل

کافه رترو اردبیل

کافه رترو اردبیل یکی از بهترین کافی شاپ های اردبیل می باشد. کافه رترو اردبیل یک کافه کاملا زیبا و با طراحی خاص است که دارای دکوری زیبا به شکل یک فولکس واگن و میزهای چوبی و نورپردازی خاصی است که حال و هوای متفاوتی را برای افرادی که در این کافه وقت می گذرانند می بخشد. منوی این کافی لاکچری شامل انواع فینگرفود، کیک، دسر و نوشیدنی های سرد و گرم متنوع است. این کافه از 8 صبح الی 11 شب باز است.

آدرس: اردبیل، خیابان والی

کافی شاپ صدف اردبیل

کافی شاپ صدف

اگر به دنبال بهترین کافی شاپ های اردبیل می باشید کافی شاپ صدف یکی از گزینه های حتمی است. کافی شاپ صدف یکی از کافی شاپ های محبوب محله شریعتی است که می تواند پاتوق خوبی برای شما و دوستانتان باشد.  منوی این کافی شاپ شامل انواع اسموتی، کوکتل، انواع قهوه، گلاسه، دمنوش و حتی غذاهای فست فودی مانند پیزا است. کافی شاپ صدف یک کافی شاپ بزرگ و با نورپردازی و فضای خاص است که حضور در آن به طور حتم لحظات متفاوتی را برای شما رقم می زند.

آدرس: اردبیل، محله شریعتی، خیابان مصطفی خمینی

کافی شاپ کارن اردلیل

کافه کارن اردبیل

کافه کارن یکی از کافه های زیبای اردبیل است. در این کافه کشیدن سیگار و قلیان آزاد است و فضای پردود و دمی دارد. کیفیت غذاها و دسر های این رستوران عالی و مورد توجه کاربران است. اگر با فضاهای پر دود مشکلی ندارید این کافه می تواند پاتوق خوبی برای گپ و گفتگوهای دوستانه باشد.

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، خیابان حمزه زاده

کافه مترو اردبیل

کافه مترو اردبیل

کافه مترو اردبیل یکی دیگر از کافه های خاص اردبیل با فضایی آرام با سبک نورپردازی تاریک است که می تواند برای جمع شدن دوستان کنار هم محل جذابی باشد. این کافه در محله کشاورزی اردبیل واقع شده و در منوی خود انواع کیک، بستنی و نوشیدنی گرم و سرد را می شود یافت. این کافی شاپ یکی از کافه های محبوب کنارگذر بسیج است که هر روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز می باشد. برخی ها کافه مترو اردبیل را با کافه رترو اردبیل اشتباه می گیرند که این فقط یک تشابه اسمی است.

آدرس: شهر اردبیل خیابان کنارگذر بسیج

کافه روکو اردبیل

کافه روکو اردبیل

یکی از کافه های اردبیل که کاربران زیادی از آن به خوبی یاد کرده بودند کافه روکو در اردبیل می باشد. این کافه بیشتر به علت غذاهایش معروف است که به سبک ایتالیایی پخته و سرو می شود. کافه رستوران ایتالیایی روکو انواع فست فودها را در منو خود دارد و از کادر کاملا حرفه ای و با رفتار حرفه ای برخوردار است. از لحاظ کیفیت غذا کافه روکو را می توان بدون شک یکی از بهترین کافی شاپ های اردبیل دانست. پیشنهاد می کنیم این کافه را حتما با دوستانتان امتحان کنید و از غذاهای متفاوت آن در کنار اتمسفر و نورپردازی خاصی که دارد لذت ببرید.

آدرس: استان اردبیل، رضا‌زاده، خیابان آذربایجان

کافه امیر شکلات اردبیل

کافه امیر شکلات

اگر به قهوه علاقه مند هستید کافه امیر به اعتقاد کاربران بهترین کافی شاپ اردبیل است. این کافه به صورت تخصصی انواع قهوه، کافی میکس، لاتک و شکلات را با کیفیت بالا سرو می کند. فضای داخل این کافه یک محل دنج با تهویه عالی و به دور از هیاهوی شهر است و شما به محض ورود به این کافه بوی قهوه و شکلات را احساس می کنید که حس دلنشینی به شما می بخشد.

آدرس: آدرس : اردبیل – میدان ارتش – امیر شکلات

جمع بندی بهترین کافی شاپ های اردبیل

رفتن به کافی شاپ ها به دلیل اتمسفر متفاوت، دکور جذاب، موسیقی آمش بخش و نورپردازی خاصی که این مکان ها دارند در سال های گذشته رواج بسیاری داشته است. کافی شاپ ها مکان های بسیار مناسبی برای دورهمی های دوستانه می باشند و حضور افراد به خصوص جوان تر ها در کافی شاپ ها بیشتر از پیش شده و این فرهنگ کاملا جا افتاده است. یکی از این کافی شاپ های جذاب که بن جوانان محبوب است کافه رترو اردبیل است.

کافی شاپ های اردبیل عمدتا کافی شاپ های کلاس بالا و خوبی هستند. کافی شاپ هایی که در این مقاله معرفی کردیم فقط تعدادی از کافی شاپ های اردبیل هستند که کاربران از خدمات آنها راضی بوده و تجربه خود را به اشتراک گذاشته اند. اگر شما نیز تجربه خوبی از کافی شاپ های اردبیل دارید حتما داخل کامنت ها تجربه خود را توضیح دهید تا به لیست خود اضافه کنیم تا افراد بیشتری بتوانند این فضاهای جذاب و متفاوت و هنر و خلافیت کافه داران در طراحی فضای داخلی را تجربه کنند.

چندی دیگر بهترین کافی شاپ های اردبیل که می توانید لحظات خوبی را در آنجا سپری کنید در زیر لیست شده است:

کافه باران

اردبیل، خیابان دانشگاه، میدان پلیس، 200 متر بطرف ولایت

کافه هایکو

اردبيل خيابان عطائي جنب قنادی ویولت

کافه تروما

ایران، اردبیل، اردبیل، ۱۸متری آزادگان، نرسیده به خیابان یاسمن

کافه رترو اردبیل

آدرس: اردبیل، خیابان والی

کافه الی

اردبیل، شهرک دادگستری، پردیسان 8

کافه بامر

اردبیل،رضوان،خ حافظ بین رضوان و رضوان دهم

کافه آرامیس

ایران، اردبیل، اردبیل، خیابان مطهری، روبروی اواسط نوار ساحلی

کافه گالری بوم

ایران، اردبیل، اردبیل، میدان قدس

کافه سنتی قصر سلطان

ایران، اردبیل، اردبیل، خیابان ارتش

کافه موکا

اردبیل محله معلم خیابان شهید حمیدمحمد کریمی

کافه دی

ایران، اردبیل، اردبیل، میدان قدس، خیابان شهدا، ابتدای خیابان آب

ثبت پاسخ