اردبیل گردی

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل
بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل
1.6kviews

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل می باشید در این مقاله سعی کرده ایم با بررسی آموزشگاه های زبان مختلف در اردبیل، بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل را معرفی کنیم. البته در مورد بهترین استاد زبان انگلیسی در اردبیل نمی توان اظهار نظر کرد زیرا یک نظر شخصی است.

امروزه زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی، یکی از نیازهای مهم هر انسانی در هر کجای دنیا است. انسان ها در هر کجای دنیا نیاز به یک زبان مشترک برای فهم یکدیگر دارند و زبان انگلیسی یک زبان پذیرفته شده جهانی برای ایجاد این ارتباط است. قرنی که در آن زندگی می کنیم قرن ارتباطات بین انسان هاست. در دنیای امروز فاصله دیگر اهمیت چندانی ندارد و مردم از هر کجای دنیا به راحتی با یکدیگر صحبت می کنند، بیزینس می کنند و تعامل دارند.

از همین رو در ایران و در شهرهای مختلف نیز موسسات زبان زیادی شکل گرفته است که به آموزش زبان انگلیسی و همینطور دیگر زبان های دنیا می پردازند. اردبیل نیز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران دارای موسسات زبان متنوع و متعددی است. در این مطلب سعی کرده ایم با بررسی دقیق، بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل را معرفی کنیم. با معرفی بهترین آموزشگاه زبان اردبیل با ما همراه باشید.

معیار ما برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل

برای اینکه در مورد بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل تصمیم بگیریم نیاز است معیارهای مختلفی را که نشان دهنده میزان استاندارد بودن یک موسسه زبان است در نظر بگیریم. این معیارها عبارتند از:

  • سبک و روش آموزش
  • کتاب دوره یا همان Course book
  • سبک سطح بندی و چینش ترم ها
  • طریقه برگزاری آزمون تعیین سطح
  • دانش و روش تدریس مدرسان
  • امکانات آموزشی و کلاسی
  • نحوه مدیریت آموزشگاه و فضای آموزشی
  • برخورد پرسنل و کادر آموزشی با زبان آموزان

اگر یک موسسه در تمام این موارد خوب عمل کند، می تواند یک موسسه استاندارد برای تدریس زبان انگلیسی باشد. بهترین آموزشگاه زبان اردبیل نیز از روی همین معیارها معرفی شده است. ضعف و عملکرد ضعیف در هر کدام از این موارد می تواند کیفیت آموزشی را کاهش دهد. حال با دانش به این موارد بالا، لیست آموزشگاه های زبان اردبیل را معرفی می کنیم و در آخر با تواجه به معیارهای گفته شده بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی اردبیل را معرفی می کنیم.

اگر به فکر شروع به ورزش و داشتن اندامی زیبا و سالم هستید باید ابتدا به فکر اختصاص بخشی از زمان خود برای رفتن به باشگاه باشید. برای این منظور روی لینک بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل کلیک کنید.

آموزشگاه زبان انگلیسی دنیز اردبیل

آموزشگاه زبان دنیز قطعا در لیست بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل قرار می گیرد. این آموزشگاه در سال 80 شروع به کار کرده و تمام تلاش آن استفاده از اساتید مجرب و با سابقه در کادر آموزش بوده است. همچنین در بحث روش های تدریس زبان انگلیسی سعی این آموزشگاه در جهت همگام سازی با آخرین روش های آموزشی در هر دو رده سنی کودکان و نوجوانان بوده است. روش استفاده شده در تدریس زبان انگلیسی روی تعیین بهترین آموزشگاه زبان اردبیل تاثیر گذار است زیرا روش های قدیمی خیلی دیر نتیجه می دهند.

آدرس: اردبیل، میدان باکری، ابتدای خیابان فلسطین، خیابان پردیس شرقی

تلفن: ۰۴۵۳۳۵۱۸۲۰۹ – ۰۴۵۳۳۵۱۷۸۲۲

موسسه مملوکی اردبیل

اگر به دنبال بهترین موسسه زبان انگلیسی در اردبیل می باشد، حتما موسسه مملوکی در اردبیل را در لیست بررسی خود قرار دهید. آموزشگاه زبان مملوکی با 27 سال سابقه در آموزش زبان انگلیسی و استفاده از اساتید برتر آموزشی تمام تلاش خود را کرده تا بهترین کیفیت آموزشی را ارائه دهد. در این موسسه علاوه بر زبان انگلیسی، زبان های دیگری مانند فرانسه، اسپانیایی و روسی نیز تدریس می شود. این آموزشگاه دارای دو زبانکده و همینطور دو مرکز آموزش زبان کنکور می باشد.

آدرس: میدان جانبازان، شهرک حافظ، ایستگاه سرعین، میدان یحیوی

تلفن شعبه مرکزی:  04533714250 – 09143556074

اردبیل شهری زیبا با بعد از ظهرهایی دلنشین است. برای گذراندن زمان خود با دوستان و گپ و گفتگو با آنها شاید دوست داشته باشید سری به کافی شاپ های اردبیل بزنید. برای این منظور به لینک بهترین کافی شاپ های اردبیل مراجعه کنید.

زبانکده هوشمند پیشروان اردبیل

زبانکده هوشمند پیشروان اردبیل با بهره گیری از اساتید با سابقه و مدرسانی که به تازگی از دانشگاه های دولتی فارغ التحصیل شده اند. در آموزشگاه زبان پیشروان زبان های روسی، فرانسه، استانبولی، انگلیسی و آلمانی تدریس می شود. آموزش های اصولی و تخصصی با متدهای روز دنیا یکی از معیارهایی است که زبانکده پیشروان را در لیست بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل قرار می دهد. این آموزشگاه دوره های ترمیک کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را در محیطی با امکانات مناسب برگزار می کند.

آدرس: اردبیل، نبش میدان جانبازان، زبانکده هوشمند پیشروان

شماره تماس : 04533513426 – 04533525515

اگر کودکی در خانه دارید که هنگام رفتن به کلاس زبان نگران او هستید می توانید او را به مهدک کودک یا پیش دبستان بفرستید. برای آشنایی با مهد کودک های اردبیل به لینک لیست بهترین مهد کودک های اردبیل مراجعه کنید.

آموزشگاه زبان در اردبیل
آموزشگاه زبان در اردبیل

آموزشگاه زبان ادیب

یکی از آموزشگاه های زبان در اردبیل که توانسته با متدهای روز دنیا و ایجاد فضای تعاملی در کلاس ها آموزشگاه ادیب است. در آموزشگاه زبان ادیب زبان آموزان با انتخاب نوع دوره و فرآیند یادگیری متناسب با شناختی که از خود دارند، بازده یادگیری خود را با کمک مشاوران آموزشگاه به حداکثر می رسانند. همچنین در صورتی که زبان آموزان در مسافرت باشند و به هر دلیل امکان حضور در کلاس را نداشته باشند می توانند به صورت آنلاین در کلاس حضور پیدا کنند.

آدرس: اردبیل، بزرگراه شهدا، بعد از باغچه بان 1

04533726111

اگر به رقص به عنوان یک ورزش سالم و شاداب برای خودتان و فرزندتان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم مقاله کلاس رقص در اردبیل را مطالعه کنید.

آموزشگاه زبان ایران تاک

آموزشگاه زبان ایران تاک در اردبیل با بهره گیری از اساتید با تجربه در رده های سنی مختلف دوره های زبان انگلیسی عمومی و همینطور دوره های آیلتس را برگزار می کند. آموزشگاه زبان انگلیسی ایران تاک با امکانات آموزشی برتر و استفاده از کتاب های آموزشی روز دنیا، کیفیت آموزشی قابل قبولی را ارائه داده است و حتما در لیست بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل قرار می گیرد.

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، ساختمان معین دربار، طبقه ۳

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۷۲۳۳۷۲

اگر به کلاس های موسیقی علاقه مندید و مایلید نواختن یکی از آلات موسیقی را فرا بگیرید به لینک بهترین کلاس موسیقی در اردبیل مراجعه کنید.

آموزشگاه زبان کانون زبان ایران (شعبه اردبیل)

موسسه کانون زبان ایران یکی از آموزشگاه های زبان شناخته شده با شعب مختلف می باشد که در پایتخت نیز دارای شعبه است. شعبه کانون زبان ایران با بهره گیری از روش های استخدامی خاص برای مدرسان سعی می کند کیفیت تدریس را در بالاترین سطح قرار دهد. متدهای آموزشی در این آموزشگاه بین تمام شعب هماهنگ بوده و مطابق اخرین متدهای روز تدریس زبان در دانشگاه های برتر می باشد. کانون زبان ایران را به طور حتم می توان در لیست بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل قرار داد.

آدرس: اردبیل، خیابان نائبی، سه راه دانش، به طرف باغمیشه، کوچه ۱۸، طبقه فوقانی فروشگاه حسین زاده

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۵۶۴۱۰

موسسه زبان در اردبیل
موسسه زبان در اردبیل

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان (شعبه اردبیل)

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان یکی دیگر از آموزشگاه های زبان با شعبات مختلف در پایتخت و شهرهای دیگر مانند اردبیل می باشد. این آموزشگاه شرایط آموزشی خود را مطابق با آموزشگاه های زبان روز دنیا هماهنگ کرده است و سعی کرده آخرین متدهای روز آموزش زبان انگلیسی را به کار بگیرد. آموزشگاه سفیر گفتمان با بهره گیری از کتاب های Super minds و Project و Evolve فضای آموزشی شبه واقعی را در کلاس فراهم کرده است.

آدرس: اردبیل، بلوار شهدا، نبش خیابان رجایی

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۴۲۲۴۴

آموزشگاه زبان معصوم زاده

موسسه زبان معصوم زاده متعلق به دکتر الناز معصوم زاده فارغ التحصیل دکتری زبان انگلیسی می باشد. خانم معصوم زاده با ابداع روش های تدریس زبان انگلیسی جدید و سعی کرده بازده آموزش و سرعت یادگیری زبان آموزان را افزایش دهد. کاربرانی که در فضای مجازی نظر خود را راجب این آموزشگاه بیان کرده اند از شرایط آموزشی و کیفیت آن ابراز رضایت کرده اند. ما نیز با احترام به نظر کاربران با توجه به سابقه آموزشی درخشان و بکارگیری روش های جدید، این آموزشگاه را در لیست بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی خود قرار داده ایم.

اردبیل، چهارراه حافظ، ده متری آزادگان، نرسیده به سما، پلاک ۱۴۷

آموزشگاه زبان بهار آموزان

آموزشگاه زبان بهار آموزان با سبک آموزشی های الینا Hi Elina در اردبیل به اعتقاد خیلی از زبان آموزان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انلگلیسی در اردبیل می باشد که با استفاده از تکنولوژی آموزشی روز دنیا و روش های تعاملی، کلاس های خود را در دو نوع حضوری و آنلاین برگزار می کند. این آموزشگاه با شخصی سازی یا Customize کردن فرآیندهای آموزشی گامی مهم در راستای بهبود یادگیری زبان آموزان برداشته است و باید آن را شایسته یکی از بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل دانست. این آموزشگاه گزارش های مرتبی از پیشرفت آموزشی زبان آموزان را در قالب نمودار به آنها ارائه داده و مشاوره لازم را ارائه می دهد.

اردبیل، خیابان پاسداران (ججین بسمت یحیوی)، بعد از پارک فردوس، کوچه فردوس2، پلاک 19

آموزشگاه زبان اردبیل
آموزشگاه زبان اردبیل

آموزشگاه زبان علوم و فنون کیش در اردبیل

آموزشگاه زبان علوم و فنون کیش یکی از آموزشگاه های زبان انگلیسی در اردبیل است که با تدریس کتاب های آکسفورد و به سبک و لهجه بریتیش زبان انگلیسی را آموزش می دهد. این موسسه از کتاب های Solutions برای نوجوانان و Headway برای بزرگسالان بهره می برد. سیستم آموزشی در این موسسه مطابق اخرین متدهای آموزشی دانشگاه کمبریج است. این آموزشگاه شعبات مختلفی در تهران و دیگر شهرها دارد.

اردبیل، م. شریعتی، کوچه روشنی، پلاک 40

تلفن :045-33248080 045-33248471

بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل

در ابتدای این مقاله فاکتورهای مهم در مورد بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل را معرفی کردیم. تعیین بهترین آموزشگاه زبان اردبیل شاید بیش از همه موارد به روش تدریس وابسته باشد. روش های تدریس زبان انگلیسی قدیمی که صرفا مبتنی بر تکرار عبارات خاص یا تاکید بیش از حد روی گرامر زبان انگلیسی بود خیلی دیر به نتیجه می رسند. خوشبختانه امروزه عمده آموزشگاه های زبان انگلیسی روش های تدریس مدرنی را به کار می گیرند و با توجه به گوشی های هوشمند و گجت های زبان انگلیسی مدرن یادگیری زبان انگلیسی خیلی سریع تر از گذشته شده است.

بنابراین برای معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی اردبیل شاید فقط این مهم باشد که کدام آموزشگاه نزدیک تر به محل زندگی شما است و شما چه حسی از حضور در کلاس های آن دارید. اگر حس خوبی از حضور در کلاس ها دارید و حس می کنید خوب یاد می گیرید پس همان مرکز بهترین آموزشگاه زبان اردبیل برای شماست. یادتان باشد یادگیری زبان انگلیسی به پشت کار و ادامه دادن وابسته است و اگر مرتب در کلاس ها شرکت کنید حتما روی زبان مسلط خواهید شد.

در بخش بعدی دلایل عدم موفقیت زبان آموزان در یادگیری زبان انگلیسی را شرح می دهیم.

دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی

در این بخش قصد داریم به دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی اشاره کنیم. افراد زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش می کنند و رویای مکالمه روان به زبان انگلیسی را در سر دارند، اما فقط درصد کمی از این افراد موفق می شوند به سطح لازم دست پیدا کنند.

اما مشکل از کجاست؟ در این مقاله قصد داریم به دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم. رازهای زیادی در این مقاله وجود دارد که حاصل تجربه چندین ساله در تدریس زبان انگلیسی می باشد. پس قبل از ثبت نام در یکی از آموزشگاه ها در لیست بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

مهمترین دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی : مشکل اعتماد بنفس

من به عنوان یک مدرس زبان انگلیسی با سال ها تجربه در آموزش زبان انگلیسی این را می گویم که یکی از مهمترین و شاید هم مهمترین دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی ، نداشتن اعتماد بنفس است. دلیل این مشکل این است که شما از واقعیت زبان انگلیسی و یادگیری آن بی اطلاع هستید و همین مساله باعث وجود ترس هنگام مکالمه انگلیسی می شود و این ترس به شما جازه نخواهد داد از بخش بزرگی از اطلاعات و مهارت های خود بهره ببرید.

واقعیت این است که همه ما تا آخر عمر یک learner یا آموزنده باقی می مانیم. هیچ استادی حتی اساتید دانشگاه نمی توانند ادعا کنند که همه چیز را در مورد زبان انگلیسی می دانند. شما فقط نیاز دارید موارد مهم و ضروری را که در مکالمات روزمره کاربرد دارند را بدانید. درک این مساله بسیار مهم است زیرا تصور اکثر ما از هدفی که می خواهیم به آن برسیم بسیار سخت تر و بزرگ تر از واقعیت آن هدف و جایگاه است. این باعث می شود به سمت هدفمان حرکت نکنیم.

گاهی زبان آموزان از من می پرسند: “آقا ببخشید، سبدِ داخل سینک به انگلیسی چه میشه؟” یا “لولایِ در به انگلیسی چی می شه؟” این موارد را خودم به شخصه نه دنبالشان می گردم که یاد بگیرم نه اصلا مهم و کاربردی است که بخواهم یاد بگیرم. نه اینکه فقط من نمی دانم، بلکه به جرات 99 درصد معمان زبان انگلیسی دیگر هم مواردی از این دست را نمی دانند و این یک اشکال نیست. اتفاقا درست است که ندانند چون دانستن این لغات واقعا به هیچ دردی نمی خورد.

ضمن اینکه برخی اصطلاحات، مربوط به یک منطقه یا دین یا فرهنگ خاص است و معادلی به انگلیسی ندارند. مثلا یکی از زبان آموزان از من می پرسید: “آقا “اهلِ بیت” به انگلیسی چی میشه؟”، خوب اصلا انگلیسی ها نمی دانند که اهل بیت چه هست که بخواهند برایش لغت یا اصطلاح داشته باشند.

بنابراین بیش از حد بزرگ پنداشتن هدف و تصور اینکه فاصله شما تا آن خیلی زیاد است، اعتماد به نفس و انگیزه شما را از بین می برد. یک زبان آموز برای مکالمه روان زبان انگلیسی در زندگی روزمره به حدود 6000 لغت نیاز دارد.

اگر به لغت یا اصطلاح عجیب و غریب و یا خیلی نا آشنایی بر خوردید، ناراحت نباشید که آن را نمی دانستید و یا فکر نکنید بقیه آن را می دانند. البته بهتر است تلاش کنید دانش لغت خود را تقویت کنید، اما ندانستن این لغات به معنی عدم توانایی فرد در انجام مکالمه زبان انگلیسی به شکل روان و طبیعی نیست. بنابراین حتی اگر در بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل هم ثبت نام کنید بدون اعتماد به به نفس به هدف خود نمی رسید. همچنین در صورت داشتن بهترین استاد زبان انگلیسی در اردبیل اگر به خودتان مطمئن نباشید نمی توانید مکالمه را فرا بگیرید.

ترس و خجالت را کنار بگذارید

دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی را می توان در ترس و خحالت جستجو کرد. شما به عنوان یک زبان آموز اصلا به این فکر نکنید که یک استاد زبان همه چیز را بلد است و الان شما هنگام صحبت کردن اشتباه می کنید و این خیلی بد است! اولا اینکه راه یادگیری زبان انگلیسی اشتباه کردن است. همه اساتید و معلمان هم با اشتباه کردن زبان را یاد گرفته اند و آنها هم این واقعیت را می دانند که شما باید اشتباه کنید تا یاد بگیرید.

به علاوه اینکه همه اساتید خودشان هم هنگام صحبت کردن اشتباهاتی دارند و هیچ استادی که مکالمه زبان انگلیسی را بدون اشتباه صحبت کند وجود ندارد.  دلیل آن این است که زبان انگلیسی زبان مادری ما نیست. هرچقدر هم مطالعه و تمرین داشته باشیم باز هم مثل یک نیتیو نخواهیم شد. درست است که ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان اردبیل موثر است اما خجالتی بودن مانع یادگیری زبان است.

پس ترس و خجالت را کنار بگذارید و این را بدانید که هیچ استادی نه می تواند ادعا کند همه چیز را بلد است نه می تواند ادعا کند که اشتباه نمی کند، چه برسد به شما زبان آموزی که در مسیر یادگیری هستید. سعی کنید هر جا هستید از آموزه های خود استفاده کنید و با ایجاد ارتباط با بقیه افراد و استفاده از تکنولوژی های جدید آموزشی، زبان خود را تقویت کنید و هیچ ترس و خجالتی نداشته باشید چون هیچ کس نیست که همه چیز را بداند و شما هم یکی از آنها هستید.

نداشتن هدف

خیلی از اساتید برجسته در امر آموزش زبان، دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی را نداشتن هدف می دانند. آموزش و یادگیری زبان انگلیسی نیازمند هدف است و با وجود آن، یادگیری می تواند با کیفیت تر و موثرتر باشد. هدف باید مشخص و قابل اندازه گیری باشد زیرا یادگیری زبان انگلیسی سقف مشخصی ندارد. البته بدون هدف و مقصد نیز می توان به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت اما از آنجایی که هدفی برای خود تعیین نکرده اید، پیشرفت شما نیز گنگ و نامفهوم خواهد بود چون مشخص نیست رشد شما در جهت هدف شما بوده است یا خیر.

افراد بسیاری تحت تاثیر فضای موجود و در پیروی از دوستان و اطرافیان در کلاس ها و برنامه های آموزشی زبان انگلیسی شرکت می کنند. این افراد هدف روشنی از یادگیری زبان ندارند و این کار را صرفا در تقلید از دوستان خود انجام می دهند. در صورت نداشتن هدف حتی اگر بهترین استاد زبان انگلیسی در اردبیل هم داشته باشید خیلی پیشرفت نمی کنید.

در اختیار نداشتن هدف در یادگیری زبان انگلیسی می تواند موجب اتلاف وقت، سردرگمی و عدم رشد و پیشرفت کافی در مسیر شود. مثلا اگر هدف شما از یادگیری زبان، کار کردن به عنوان یک مترجم در یک شرکت بازرگانی بین المللی باشد، روش و نوع یادگیری و مطالبی که باید به دنبال فراگیری آن باشید متفاوت از کسی است که هدف از یادگیری زبان برای او تبدیل شدن به یک مدرس و آموزش زبان انگلیسی است. زبان انگلیسی زبان گسترده ای است و شما نمی توانید در تمام زمینه های آن متخصص باشید. لذا مهمترین کار قبل از ثبت نام در بهتری آموزشگاه زبان در اردبیل داشتن هدف از یادگیری زبان است.

بی برنامگی موثرترین دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی

برای مطالعه زبان برنامه داشته باشید و خود را مکلف بدانید که مطالعه هفتگی زبان برای شما از یک مدت معین مثلا شش ساعت کمتر نباشد. خود را به هیچ وجه مجبور به مطالعه زبان در یک روز و ساعت مشخص نکنید چون ممکن است از آن دلزده شوید. روش های سنتی در یادگیری را کنار بگذارید. اجازه دهید زمان مطالعه برای شما کاملا انعطاف پذیر باشد و فقط خود را مکلف به مجموع ساعات مطالعه هفتگی کنید، حالا این مثلا شش ساعت می تواند صبح یا شب یا روزهای فرد یا زوج یا آخر هفته و یا هر زمانی باشد که شما احساس خوبی برای یادگیری داشته باشید.

همچنین در روش مطالعه خود دقت کنید و با توجه به اینکه نوع شخصیت شما چیست و روش غالب یادگیری شما چگونه است روش مطالعه موثر زبان انگلیسی برای شما متفاوت است. این روش مخصوص شماست و از فرد به فرد متفاوت است و هیچکس نمی تواند برای روش یادگیری شما نسخه بپیچد و این فقط شما هستید که می توانید با توجه به شرایط محیطی و فردی خودتان، برنامه و روشی با بیشترین بازده مطالعه را برای خود تعیین کنید. اما حتما این برنامه را تبیین کنید و به آن پایبند باشید چون با بی برنامه بودن و نامرتب مطالعه داشتن و یک مدتی خواندن و بعد کنار گذاشتن و دوباره شروع کردن، نتیجه خیلی خوبی نخواهید گرفت. بی برنامگی را کنار بگذارید و سپس در به فکر پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل باشید.

لذت نبردن و در نتیجه عدم استمرار

بسیاری از روانشناسان آموزشی بر این باورند که لذت نبردن مهمترین دلیل عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا اگر از یادگیری لذت ببرید، حتما در کار خود استمرار خواهید داشت و اگر در کار خود استمرار داشته باشید حتما به نتیجه خواهید رسید. رمز یادگیری زبان انگلیسی ایجاد محیط و شرایطی است که به شما احساس خوبی از یادگیری زبان انگلیسی را منتقل می کند.

اگر حس می کنید از موضوعی عصبانی یا ناراحت و نگران هستید به سراغ مطالعه زبان نروید. سعی کنید برای خود هدف های کوچک در مسیر یادگیری تعریف کنید و هنگامی که به این اهداف می رسید برای خود جایزه یا پاداش در نظر بگیرید. لذت بردن از یادگیری رمز استمرار و رسیدن به هدف در زبان انگلیسی است. ثبت نام در بهترین آموزشگاه زبان اردبیل می تواند شما را در یک فضای شاد و پویای یادگیری قرار دهد که با لذت از یادگیری شما را به سمت هدف سوق دهد. لذت یک حس درونی است و حتی با بهترین استاد زبان انگلیسی در اردبیل هم به شکل تضمینی حاصل نمی شود.

لیست آموزشگاه های زبان اردبیل

اردبیل دارای آموزشگاه های زبان بسیاری است که ما فقط برخی از آنها را در این پست معرفی کردیم. به طور قطع نمی توان بهترین آموزشگاه زبان در اردبیل را تعیین کرد. این معرفی ها بر اساس شناخت ما و نظرات کاربران صورت گرفته است. اگر شما نیز از خدمات آموزشی یکی از موسسات زبان اردبیل استفاده کرده و راضی هستید در کامنت ها برای ما بنویسید تا توضیحات آن را به لیست اضافه کنیم.

موسسه زبان اردبیل

آدرس: اردبیل، مابین چهارراه حافظ و ایستگاه سرعین، روبروی شهرک آزادی

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۴۲۲۴۴

آموزشگاه زبان دنیای زبان پارس آباد

آدرس: اردبیل، پارس آباد، خیابان پزشکان، جنب کافی نت دانشجو

تلفن تماس: ۰۹۱۴۷۴۶۲۹۱۰– ۰۴۵۳۲۷۳۱۴۵۸

زبانکده گفتمان اردبیل

آدرس: اردبیل، چهارراه حافظ،  به طرف پل سعدی،  جنب تعمیرگاه ایران خودرو

تلفن تماس: ۰۹۱۴۱۵۰۷۶۲۲– ۰۴۵۳۳۷۱۱۴۹۸

آموزشگاه زبان یونیک پارس آباد

آدرس: اردبیل، پارس‌آباد، خیابان شهید رجایی، بالاتر از هتل طاووس مغان

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۷۲۲۹۴۵– ۰۹۱۴۵۹۵۱۰۰۵

آموزشگاه زبان دنیز حافظ اردبیل

آدرس: اردبیل، میدان باکری، ابتدای خیابان فلسطین، خیابان پردیس شرقی

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۵۱۸۲۰۹– ۰۴۵۳۳۵۱۷۸۲۲

موسسه بهار زبان آموزان

آدرس: اردبیل، تقاطع ججین به سمت میدان یحیوی، بعداز پارک فردوس، ک فردوس ۲، پلاک ۱۹

تلفن تماس: ۰۹۱۴۵۹۴۱۰۱۶

موسسه صادق نمین اردبیل

آدرس: اردبیل، نمین، کوچه مطهری یک

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۳۲۴۶۴۴

آموزشگاه زبان شکوه مغان

آدرس: اردبیل، پارس‌آباد، خیابان امام بعد از اداره امورآب مغان

تلفن تماس: ۰۴۵۲۷۲۲۱۶۱۵

کانون زبان ایران پارس آباد

آدرس: اردبیل، پارس‌آباد، روبه روی اداره مخابرات، جنب مدرسه راهنمایی عفت

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۷۲۱۶۱۱

آموزشگاه زبان های خارجی امید

آدرس: اردبیل، تازه شهر، خیابان امام خمینی، خیابان امام خمینی

تلفن تماس: ۰۹۰۲۹۳۷۱۱۳۰

آموزشگاه زبان دهکده زبان مشکین شهر

آدرس: اردبیل، مشکین شهر

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۵۳۲۹۳۲

آموزشگاه زبان بهگویش

آدرس: اردبیل، مشکین شهر، اکبرلو، جنب درمانگاه دندانپزشکی سلامت

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۵۲۰۷۳۱

آموزشگاه زبان انگلیسی ایرانیان نو

آدرس: پارس‌آباد، امام خمینی، خیابان میدان

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۷۳۰۰۸۷

آموزش زبان خارجی قشم

آدرس: اردبیل، خ دانش، روبروی راهنمایی رانندگی

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۳۰۱۰۴

کانون زبان ایران مشکین شهر

آدرس: اردبیل، مشکین شهر، خیابان شهید باکری، نرسیده به پمپ بنزین فروغی، جنب رستوران نیک، طبقه فوقانی، دبستان توحید

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۵۴۴۹۶۹

آموزشگاه زبان کودکان برتر

آدرس:  اردبیل، مشگین شهر، خیابان اکبرلو، جنب بهداشت شماره ۵

تلفن تماس: ۰۴۵۳۲۵۲۷۱۵۳

آموزشگاه زبان کلام مشکین شهر

آدرس: اردبیل، خیابان امام خمینی ( ره )، خیابان آیت اله خامنه ای

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۲۵۳۸۸۰

آموزشگاه زبان پیشگامان

آدرس: اردبیل، میدان فرهنگ

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۷۴۰۸۷۸

آموزشگاه زبان فردای بهتر اردبیل

آدرس: اردبیل، سلمان آباد، خیابان ۱۸ متری، نصراللهی ( یوسفی)، نبش کوچه بنی هاشم

تلفن تماس: ۰۹۱۴۹۵۱۴۰۹۹

آموزشگاه زبان مبین ثمین

آدرس: ثمین، خیابان امام، روبروی رستوران البرز، جنب بانک مهر ایران

تلفن تماس: ۰۹۱۳۶۶۵۰۹۴۵

آموزشگاه زبان انگلیسی ایران مهر

آدرس: اردبیل، ججین، میدان جانبازان، خیابان والی

تلفن تماس: ۰۴۵۳۳۵۲۲۹۳۸

آموزشگاه زبان ایرانیان اردبیل

سوالات متداول

بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟
کتاب های Coursebook متفاوتی در بازار وجود دارد. کتاب هایی که توسط دانشگاه های آکسفورد و کمبریج نوشته شده اند همگی استاندارد و مناسب برای یادگیری می باشند.
لهجه بریتیش یاد بگیریم یا امریکن؟
از ابتدای یادگیری زبان انگلیسی نمی توان برای یادیگیری لهجه تصمیم گرفت. هر چند لهجه بریتیش یا آمریکایی به صورت کامل قابل دستیابی نیست و فقط با تمرین خیلی زیاد می شود کمی به آنها نزدیک شد.
چند سال طول می کشه زبان یاد بگیریم؟
زمان لازم برای یادگیری زبان انگلیسی تا یک سطح مشخص برای افراد مختلف متفاوت است و نمی توان زمان مشخصی برای آن تعیین کرد.

6 نظر

  1. سلام. من 39 سالم هست. تا حالا کلاس زبان نرفتم و در حد همون abc که تو مدرسه خوندم بلدم. می خواستم ببینم چند سال طول میکشه زبان یاد بگیرم؟ از بین لیست بهترین اموزشگاه زبان انگلیسی اردبیل که نوشتین برای من که سطح مقدماتی هستم کدوم بهتره؟

    1. سلام. برای یادگیری زبان انگلیسی هیچوقت دیر نیست. البته اینم بگم که انتظار نداشته باشید مثل یه نوجوان 14 یا 15 ساله و با همون سرعت زبان انگلیسی رو یاد بگیرین و باید صبور باشین و به تلاش خودتون ادامه بدین. اما شدنی هست و افرادی که تو این سن حتی بیشتر زبان رو یاد گرفتن زیاد دیدم. بهترین آموزشگاه زبان تو اردبیل آموزشگاهی هست که بهترین استاد زبان اردبیل رو داشته باشه چون این استاد هست که بهتون درس میده و انگیزه میده و اینکه مکان تدریسش کجا باشه مهم نیست. اما بخش مهمتر خودتون هستین که آموزش های استاد رو خونه تمرین و تکرار کنید. پس به فکر پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی اردبیل نباشین و فقط شروع کنید. اگه تلاش کنید همه آموزشگاه ها به حد کافی خوب هستن.

  2. ببخشید می خواستم بدونم بهترین آموزشگاه زبان اردبیل برای آمادگی آزمون آیلتس کدوم آموزشگاه هست؟ من 6 ماه وقت دارم و باید آیلتس 6.5 بگیرم. مرسی

    1. بستگی داره سطح شما در حال حاضر چه سطحی هست. اگر سطح شما کاملا مبتدی باشه 6 ماه برای آیلتس 6.5 زمان کمی هست و نیاز به تلاش خیلی زیاد و مطالعه در منزل دارید و صرفا با حضور تو کلاس آیلتس نمی تونید این نمره رو تو 6 ماه بگیرین. اما گرفتن این نمره شدنی هست و خیلی ها تو همین زمان کم نمره 6.5 رو می گیرن و فقط باید خیلی تلاش کنید. بهترین آموزشگاه زبان اردبیل برای آیلتس جایی هست که به شما تضمین قبولی بده و در صورت قبول نشدن مجدد براتون کلاس رایگان بزاره. استاد شما هم خیلی مهم هست. حتما پرس و جو کنی و جایی ثبت نام کنید که استادان زبانش با تجربه باشن. خودتون هم باید تلاش کنید.

  3. سلام، می خواستم ببینم پسرمو قبل از اینکه بره کلاس اول ابتدایی بزارم بره کلاس زبان یا بزارم بره کلاس اول بعد بفرستمش کلاس زبان. و اینکه بهترین آموزشگاه زبان اردبیل برای کودکان کدوم آموزشگاه هست ممنون

    1. سلام. بهتره اول صبر کنید بره کلاس اول بعد بزارینش کلاس زبان. اما می تونید از الان کارتون و برنامه های کودکان به زبان انگلیسی بزارین گوش کنه تا ذهنش آشنا بشه و خیلی خوب هم هست اتفاقا براش. بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی اردبیل برای کودکان بستگی به شرایط شما و محل زندگی شما داره. الان اکثر آموزشگاه ها متدهای تدریس به روز و خوبی تو همه سطوح دارن. ببینید رفت و آمدش براتون راحت باشه و بچتون فضاش رو دوست داشته باشه که زده نشه.

ثبت پاسخ