اردبیل گردیسرعین

بهترین هتل های سرعین

بهترین هتل های سرعین + امکانات هر هتل و آدرس دقیق
اگر به فکر سفر به سرعین اردبیل و رزور هتل می باشید، این مقاله با معرف بهترین هتل های سرعین و امکانات رفاهی آنها به شما کمک می کند.
1.8kviews

شهر سرعین یکی از شهرهای توریستی و زیبای اردبیل است که به چشمه های آب گرم و استخرهای طبیعی آب درمانی معروف است. سرعین هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف می باشد. به همین دلیل برای اسکان راحت و بی دغدغه این مسافران در عین کسب درامدهای حاصل از گردشگری و توریسم، هتل های زیادی در این شهر ساخته شده است.

در این مطلب قصد داریم بهترین هتل های اردبیل را به همراه ذکر آدرس معرفی کنیم تا اگر شما نیز قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید بتوانید انتخاب خوبی بر اساس واقعیات موجود بگیرید و با توجه به بودجه و شرایط خودتان بهترین مکان را برای اسکان خود انتخاب کنید. تا انتهای این مقاله با بهترین هتل های سرعین با ما همراه باشید.

بهترین هتل های سرعین 

هتل های زیر طبق استاندارد تعیین ستاره هتل ها و همینطور نظر کاربران تهیه شده است. در این مطلب بین هتل هایی که در همان درجه قرار دارند تفاوتی نیست و ترتیب این هتل ها به معنی برتری یکی بر دیگری نمی باشد.

همچنین سعی کردیم از امکانات اطراف هتل و دسترسی ها نیز به صورت خلاصه صحبت کنیم تا معیارهای بیشتری برای انتخاب داشته باشید. انتخاب بهترین هتل سرعین در این مقاله با توجه به بودجه و دسترسی های مورد نیاز شما تعیین می شود و این  کار را به عهده شما گذاشته ایم. در ادامه با بهترین هتل های سرعین با ما همراه باشید.

اگر قصد سفر به شهر اردبیل را نیز دارید می توانید از مقاله بهترین رستوران اردبیل لیست بهترین رستوران های اردبیل به همراه آدرس داشته باشید.

هتل رویال اردبیل

رویال پارک

یکی از بهترین هتل های سرعین هتل رویال پارک می باشد. هتل رویال یک هتل زیبا و مدرن 4 طبقه است که دارای 22 سوئیت و اتاق لوکس و همینطور سوئیت های VIP می باشد. این هتل یک مجتمع آبدرمانی شامل حمام ترکی، سونا و غار نمک و همینطور استخرهای عمومی و خصوصی است.

هتل رویال در نوروز سال 97 افتتاح شد و دارای طراحی زیبا و رنگ بندی چشم نوازی است. این هتل 4 ستاره به نسبت امکانات عالی و شرایط خاصی که دارد قیمت بالاتری نیز دارد اما در عوض می تواند لحظات به یادماندنی و زیبایی را برای شما رقم بزند.

از آنجاییکه یکی از شهرهای زیبای اردبیل مشکین شهر می باشد، هرساله مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. مشکین شهر مملو از طبیعت بکر و رویایی است. در سفر به اردبیل حیف است سری به این شهر زیبا نزنید. برای آشنایی با جاذبه های مشگین شهر به لینک جاهای دیدنی مشگین شهر مراجعه کنید.

آدرس: سرعین، خیابان دارایی، روبروی هتل لاله

هتل لاله اردبیل

هتل لاله

هتل لاله از سال 79 افتتاح شد و شروع به کار کرد و در سال 94 بازسازی شد. این هتل در 23 کیلومتری شهر اردبیل و در مرکز سرعین قرار دارد. این هتل 4 طبقه دارای 97 سوئیت و اتاق است. از نظر خیلی از گردشگران این هتل را می توان یکی از بهترین هتل های سرعین دانست. هتل لاله روبروی مجتمع آب درمانی سبلان، یکی از بزرگترین مراکز آب درمانی خاور میانه قرار دارد. این مجموعه همچنین فاصله کمی تا پیست اسکی و مجموعه ورزشی آلوارس قرار دارد.

آدرس هتل لاله: سرعین، خیابان دانش، مقابل آبدرمانی سبلان

اگر به سرعین سر می زنید حتما به آبگرم های این منطقه نیز بروید و از خواص آب درمانی این مجموعه ها بهره ببرید. برای آشنایی با این مجموعه های آبدرمانی روی لینک بهترین آبگرم های سرعین بزنید.

هتل بوستان اردبیل

هتل بوستان

هتل بوستان را می توان یکی از بهترین هتل های سرعین از لحاظ دسترسی دانست. هتل بوستان در خیابان دانش سرعین یک هتل 4 ستاره 8 طبقه بسیار زیبا با 60 سوئیت و اتاق با نمایی کلاسیک است که در سال 89 تاسیس شده است. البته این هتل در سال 96 بازسازس شد.

سوئیت و اتاق های این هتل تا 6 نفر ظرفیت دارند اما این هتل دارای استخر و باشگاه نیست. هتل بوستان نزدیک چشمه آبگرم بش باجیلار بسیار کم است و همینطور مرکز خرید لاله درست کنار هتل قرار دارد و دسترسی های هتل عالی می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران، باربری، اینترنت، پارکینگ و کافی شاپ اشاره کرد.

آدرس هتل بوستان: سرعین، خیابان دانش، معلم شرقی، پلاک ۱.

اگر در سفر خود به اردبیل قصد شهر گردی دارید شاید گذراندن چند ساعت زمان در کافی شاپ های زیبای این شهر روز شما را بسازد. برای آشنایی به کافی شاپ های اردبیل به لینک بهترین کافی شاپ های اردبیل مراجعه کنید.

هتل رضوان اردبیل

هتل رضوان

یکی از بهترین هتل های سرعین هتل رضوان خلیج فارس است. هتل رضوان یکی از هتل های 4 ستاره سرعین است. این هتل در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی عالی به مراکز خرید و مجتمع های  آب درمانی دارد.

این هتل دارای 5 طبقه تا 72 سوئیت و اتاق می باشد و اگر قصد سفر با جمعیت زیاد به شهر سرعین را دارید و به دنبال سوئیت های خانوادگی بزرگ هستید هتل رضوان انتخاب خوبی برای شماست. همچنین نمای برخی از اتاق های این هتل نمای زیبای کوهستان را دارد که البته باید از قبل رزرو شود زیرا به سرعت پر می شوند. این هتل روبروی پارک لونا در سرعین بنا شده و دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. قیمت اقامت در این هتل نسبت به هتل های دیگر معقول است و نه جزو هتل های گران قیمت محسوب می شود و نه ارزان قیمت.

در مسیر رفتن به سرعین و در ابتدای جاده اردبیل به سرعین حتما سری هم به کافه پل اردبیل یکی از رستوران های گردشگری با کیفیت اردبیل بزنید و غذای خود را در آنجا میل کنید.

هتل ارشاد اردبیل

هتل ارشاد

اگر قصد شما از سفر به سرعین استفاده از مجتمع های آب درمانی شهر سرعین می باشد، هتل ارشاد یکی از بهترین هتل های سرعین می باشد. این هتل دارای 6 طبقه و 56 باب اتاق و سوئیت می باشد. اتاق ها و سوئیت های این هتل کاملا شیک و مدرن می باشند و از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند.

هتل ارشاد سرعین نزدیک مجتمع های آب درمانی سبلان و باجیلار است و همچنین مراکز تفریحی و دیدنی خوبی نظیر اینترنت، استخر، جکوزی، سونا، فضای سبز، کافی شاپ، لاندری، صرافی، آژانس مسافرتی، باربری و … نیز دارد.

آدرس هتل ارشاد: سرعین، خیابان ولیعصر.

برای جهانگردی و استفاده از هتل های سراسر جهان بهتر است با زبان انگلیسی آشنا باشید. اگر در اردبیل ساکن هستید و قصد دارید زبان انگلیسی را فرا بگیرید به مقاله بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل مراجعه کنید.

هتل پدرام اردبیل

هتل پدرام

هتل پدرام را می توان یکی از بهترین هتل های سرعین محسوب کرد. هتل پدرام یک هتل 4 ستاره و دارای 10 طبقه می باشد. این هتل دارای 46 اتاق است و در مرکز شهر واقع شده است. هتل پدرام دارای چشم انداز کوهستانی زیبا قرار بوده و صبحانه های محلی با کیفیت و ارگانیک در این هتل سرو می شود. از جمله امکانات هتل پدرام می توان به رستوران، چایخانه سنتی، استخر، جکوزی، مجموعه ورزشی، کافی شاپ، مجموعه ورزشی بیلیارد، خدمات مخصوص معلولین، فروشگاهف صندوق امانات، صرافی، اتاق چمدان، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس هتل پدرام: سرعین، خیابان دارایی.

هتل کورش اردبیل

هتل کوروش

هتل کوروش یکی از هتل های لوکس سرعین است که به اعتقاد خیلی ها هر چند این هتل 3 ستاره است اما می توان در نوع خود آن را یکی از بهترین هتل های سرعین دانست. ویژگی خاص هتل کورش این است که در اتاق هایش دارای حوضچه آبگرم و جکوزی است و این ویژگی این هتل را از سایر هتل های سرعین مجزا می کند. هتل کورش یک هتل دوست داشتنی با نمای سنگی در خیابان دانش سرعین است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به اتاق های با ظرفیت بالا برای سفرهای خانوادگی، روم سرویس، حمام، بالکن دلباز و چای ساز داخل اتاق ها اشاره کرد. امکانات عمومی این هتل نیز شامل کافی شاپ، صرافی، جکوزی، کافی نت، استخر و پارکینگ است.

هتل قهوه سویی اردبیل

هتل قهوه سویی

هتل قهوه سویی یکی از بهترین هتل های سرعین است که فقط 3 ستاره دارد اما امکانات خیلی بهتری نسبت به یک هتل 3 ستاره دارد. سوئیت های این هتل در واقع واحدهای یک خوابه است و امکانات خیلی خوبی نسبت به قیمتش دارد. انواع غذاهای محلی اردبیل با طعم های فراموش نشدنی در این رستوران سرو می شود. در این هتل مرکز آب درمانی آقایان و خانم جدا می باشد. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به اتاق ماساژ، کافی نت، آرایشگاه، صرافی، استخر، سونا و کافی نت اشاره کرد.

آدرس هتل آپارتمان قهوه سوئی: سرعین، چهارراه قهوه سوئی.

دیگر هتل ها در لیست بهترین هتل های سرعین

سرعین به دلیل اینکه یک شهر توریستی می باشد، هتل های زیادی دارد. ما در این مطلب سعی کردیم هتل هایی که طبق تجربه گردشگران و مسافران در فضای آنلاین، وضعیت خوبی دارند و خدمات با کیفیتی را ارائه می دهند معرفی کنیم. اگر شما نیز تجربه خوبی از اسکان در این هتل ها دارید با ما در میان بگذارید تا توضیحات تکمیلی را به لیست خود اضافه کنیم.

هتل چالدران

اردبیل، سرعین، خیابان چالدران، به طرف روستای کنزق، هتل چالدران سرعین

هتل مرکزی سرعین در مرکز شهر

سرعین، خیابان ولیعصر، میدان ساری سو، خیابان رسالت

هتل آپارتمان علی

سرعین، خیابان ولیعصر، مقابل آبدرمانی پهن لو

هتل اورانوس

شهر سرعین، میدان امام،هتل آپارتمان اورانوس

هتل آپارتمان اترک

سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل آپارتمان و آب درمانی اترک

هتل سپید

سرعین، میدان گاومیش گلی، خیابان ژنرال

هتل آپارتمان آناهیتا

میدان گاومیش گلی، خیابان ژنرال، روبه‌روی استخر بش باجیلار

هتل آپارتمان خیام

اطراف میدان ولیعصر سرعین

هتل صحت

خیابان دانش، خیابان تختی

هتل فانوس

میدان گاومیش گلی شهر سرعین

هتل ساسان

خیابان ولیعصر، جنب میدان سهند

هتل آپارتمان آنا

میدان قارتال نزدیک به بلوار شریعتی

هتل کبیر سرعین

سرعین، خیابان امام، نرسیده به چهارراه امام

هتل آپارتمان دریا

آدرس هتل دریا سرعین به خیابان ولیعصر، جنب آبگرم گاومیش گلی

ثبت پاسخ