اردبیل گردیسرعین

کافه پل اردبیل

معرفی کافه پل اردبیل + عکس، آدرس، تلفن و لوکیشن
اگر به دنبال آدرس تلفن عکس و لوکیشن رستوران پل اردبیل با معرفی کامل آن می باشید روی لینک مقاله معرفی کافه پل اردبیل کلیک کنید.
1.5kviews

کافه پل اردبیل یا همان رستوران پل اردبیل یکی از کافه های معروف و محبوب در اردبیل می باشد. این رستوران در کنار رود ارس و در طبیعتی زیبا واقع شده است. کافه رستوران پل اردبیل دارای یک حیاط زیبا با آلاچیق هایی سنتی برای مشتریان می باشد. چند نمونه عکس کافه پل اردبیل را در ادامه مقاله مشاهده می کنید. در منو کافه پل اردبیل انواع صبحانه، ناهار و شام با کیفیت عالی سرو می شود. همچنین علاوه بر انواع غذاهای محلی اردبیل و غذاهای سنتی ایرانی و فست فود، می توانید انواع قهوه، کیک و دسر و همینطور چای و قلیون را در فضای زیبای رستوران پل اردبیل تجربه کنید.

ادرس کافه پل اردبیل: اول جاده اردبیل سرعین، جنب تپه نادری، پشت تالار ساحل

شماره تماس کافه پل اردبیل: 04533780000

ساعات کاری کافه پل اردبیل: 8 صبح الی 12 شب

شما می توانید با رزرو میز و هماهنگی با کادر این رستوران انواع مراسم جشن از جمله جشن تولد و سالگرد ازوداج را در این رستوران به بهترین شکل اجرا کنید.

کافه رستوران پل اردبیل

اطلاعات گردشگری و شهری استان اردبیل را با ما دنبال کنید.

اخبار اردبیل

همه چیز در مورد کافه پل اردبیل

کافه پل اردبیل که با نام رستوران پل اردبیل نیز شناخته می شود در کنار رود ارس و مشرف به طبیعتی کاملا زیبا بنا شده است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و همینطور انواع فست فود را در منوی خود جای داده است. از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران می توان به منظره عالی این رستوران اشاره کرد که در منطقه ای کاملا خاص و زیبا قرار دارد و مقصد بسیاری از گردشگران است.

این رستوران به غذای با کیفیت و خوشمزه، رفتار خوب کادر و خدمه و همینطور منظره زیبا و چشم نواز معروف است. کافه رستوران پل اردبیل یک رستوران عالی برای گذراندن زمان و صرف غذا و نوشیدنی با خانواده و دوستان است. همچنین منوی این کافه یک منوی متنوع بوده که شامل انواع کباب ایرانی و غذاهایی با دستپخت خارجی مانند پیتزا، انواع پاستا و برگر است.

تاریخچه رستوران پل اردبیل

کافه پل اردبیل در سال 83 تاسیس شد و از آن زمان یکی از رستوران های محبوب اردبیل بوده است. از همان زمان تاسیس به دلیل مدیریت عالی رستوران و فضای زیبای آن به شدت محبوب شد و به یکی از رستوران های مورد علاقه گردشگران تبدیل شد. سالانه گردشگران زیادی برای صرف غذا در مسیر مسافرت به شهر زیبای سرعین و استفاده از خدمات آبدرمانی سرعین در رستوران پل غذای خود را صرف می کنند. اگر قصد سفر به سرعین و آبتنی در استخرهای آبدرمانی این شهر را دارید روی لینک بهترین آبگرم های سرعین کلیک کنید.

منو کافه رستوران پل اردبیل

منو کافه پل اردبیل

منوی کافه پل اردبیل یک منو کامل از انواع غذاهای ایرانی به همراه غذاهای بین المللی با دستور پخت اصیل از جمله پیتزا و پاستا ایتالیایی می باشد. از جمله غذاهای سنتی این رستوران می توان به فسنجان، قرمه سبزی، قیمه، کباب کوبیده، جوجه، کباب برگ، سبزی پلو با ماهی و دیزی اشاره کرد. همچنین انواع فست مانند، پیتزا، همبرگر، هات داگ و پاستا در رستوران پل اردبیل سرو می شوند. اما چیزی که کافه رستوران پل اردبیل را متفاوت می کند سرو انواع صبحانه سنتی شامل املت، چای و انواع دمنوش است. همچنین اگر دوست دارید برای یک بعد از ظهر با دوستان یا خانواده دور هم جمع شوید و قصد خوردن غذا ندارید، می توانید آیتم های منوی کافه این رستوران شامل انواع قهوه سرد و گرم، انواع بستنی و آبمیوه و همینطور انواع کیک و دسر را سفارش داده و میل کنید.

در سفر به سرعین شاید قصد داشته باشید شب را در این شهر اسکان داشته باشید. سرعین هتل های با کیفیت زیادی دارد. برای آشنایی با هتل های سرعین روی لینک بهترین هتل های سرعین کلیک کنید.

ارائه سرویس در رستوران پل اردبیل

کافه رستوران پل اردبیل به رفتار محترمانه و دوستانه پرسنل معروف است. کافه رستوران پل اردبیل، استان اردبیل به لطف همین پذیرایی گرم پرسنل و ارائه خدمات عالی از جمله عباراتی است که در اینترنت توسط کاربران زیادی جستجو می شود. ارائه سرویس در این رستوران به شکلی است که با وجود مشتریان بسیار، غذا به سرعت آماده می شود و کاملا گرم به دست مشتری می رسد.

آدرس

اول جاده اردبیل سرعین، جنب تپه نادری، پشت تالار ساحل

شماره تماس 045-33780000
ساعات کاری 8 صبح الی 12 شب
نوع غذا غذای محلی، غذای سنتی ایرانی، فست فود

عکس کافه پل اردبیل

در ادامه چند عکس از رستوران پل در اردبیل را آورده ایم. این عکس ها از محوطه زیبای بیرونی و همینطور سالن داخلی و غذاهای این رستوران تهیه شده است تا شما بهتر با فضای کافه پل در اردبیل آشنا شوید.  عکس کافه پل اردبیل را در زیر مشاهده می کنید.

رستوران های اردبیل از جمله کافه پل اردبیل آش دوغ سنتی و اصیل اردبیل را به بهترین طعم و مزه ارائه می دهند. می توانید آموزش آش دوغ اردبیل اصیل در منزل را در لینک طرز تهیه آش دوغ اردبیل بدون گوشت مطالعه کنید.

عکس کافه پل اردبیل

منبع عکس ها: کانال اینستاگرام کافه پل (cafepol@)

لوکیشن کافه پل اردبیل

آدرس کافه رستوران پل اردبیل برای راحتی شما به صورت لوکیشن در زیر نمایش داده شده است تا بتوانید راحت تر آن را پیدا کنید.

نظر مشتریان در مورد رستوران پل اردبیل

در زیر می توانید چند نمونه نظر مشتریان را در مورد کافه پل اردبیل مشاهده کنید:

  • جای خیلی قشنگی بود و واقعا لذت بردیم. غذا بسیار عالی و حجم غذا هم خوب بود و وقتی غذا رو آوردن کاملا گرم بود. فضای رستوران هم که دیگه عالی و نیاز به تعریف نداره. در کل خیلی راضی بودیم.
  • رستوران پل اردبیل یکی از رستوران های خیلی خوب اردبیل هست. غذاهاشون همیشه تازه و خوش طعمه و نوع خدمات دهیشون هم واقعا عالی هست. من حداقل یکبار امتحان این رستوران رو به همه توصیه می کنم.
  • کافه  رستوران پل اردبیل یه جای واقعا آرامش بخش هست که فضای خیلی زیبایی داره و کاملا مشرف به رودخونه هست. رفتار خدمه خیلی دوستانه هست و قیمت ها هم معقوله.

سوالات متداول

ادرس کافه پل اردبیل کجاست؟

آدرس رستوران پل اردبیل: اول جاده اردبیل سرعین، جنب تپه نادری، پشت تالار ساحل

شماره تماس کافه پل اردبیل چیست؟

شماره تماس رستوران پل اردبیل: 04533780000

ساعات کاری کافه پل اردبیل چگونه است؟

رستوران پل اردبیل از ساعت 8 صبح الی ساعت 12 شب باز است.

ثبت پاسخ