اخبار فناوری

حذف اکانت فیسبوک

حذف اکانت فیسبوک
1.5kviews

فیسبوک امروزه کمتر در ایران استفاده می شود. اگر قصد حذف اکانت فیسبوک خود را دارید ما در این مقاله حذف دائمی فیسبوک، حذف اکانت فیس بوک از گوشی، حذف فیسبوک از اینستاگرام، حذف اکانت فیسبوک به طور موقت و دیلیت اکانت فیسبوک با لینک مستقیم را آموزش می دهیم.

استفاده از فیسبوک بعد از مدتی با ورود شبکه های اجتماعی های دیگر در ایران کمرنگ شد و امروزه کمتر فردی در ایران به صورت فعال از فیسبوک استفاده می کند و عمده افراد تصمیم می گیرند اکانت خود را حذف کنند. حذف اکانت فیسبوک مراحل خیلی سخت نیست و فقط کافی است مراحل آن را به درستی و به ترتیب طی کنید.

امروزه اکانت فیسبوک فقط با استفاده از فیلترشکن در ایران قابل دسترسی می باشد که البته با تحریم های صورت گرفته ساخت آن نیز با مشکل مواجه است. با روش حذف اکانت فیسبوک در این مقاله با ما همراه باشید.

آخرین اخبار تکنولوژی و فناوری های نوین

اخبار اردبیل

حذف اکانت فیسبوک

در ادامه مقاله با اموزش حذف اکانت فیس بوک در خدمت شما هستیم. فیسبوک یکی از قدیمی ترین شبکه های اجتماعی می باشد که در ابتدای ظهور خود طرفداران بسیاری در دنیا پیدا کرد و به سرعت و به شکل ویروسی گسترش پیدا کرد. در ایران نیز همه افراد به خصوص قشر دانشجو و جوان تر جامعه هریک با استفاده از یک ایمیل یا شماره تماس، یک اکانت فیسبوک ساختند و در فضای آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.

طریقه حذف اکانت فیس بوک به صورت دائمی و موقت باهم تفاوت دارد. در روش حذف اکانت فیس بوک به صورت موقت، اکانت فیسبوک قابل بازگردانی است. ما در این مقاله هر دو روش را بررسی می کنیم. در ادامه با حذف دائمی فیسبوک با ما همراه باشید.

اگر به دلیل نداشتن یک فیلترشکن پرسرعت در استفاده از اینترنت دچار مشکل هستید روی لینک فیلترشکن قوی کلیک کنید و با لیست جدیدترین فیلترشکن رایگان برای دانلود آشنا شوید.

حذف دائمی فیسبوک

حذف فیسبوک کار ساده ای است و زمان زیادی لازم ندارد. دقت داشته باشید در روش حذف فیسبوک برای همیشه راهی برای بازگشت حساب شما وجود ندارد. در ادامه روش حذف دائمی فیسبوک را به همراه عکس به طور کامل و قدم به قدم شرح می دهیم.

مرحله اول حذف اکانت فیسبوک

مرحله اول حذف اکانت فیسبوک

در مرحله اول باید با استفاده از فیلترشکن وارد اکانت فیسبوک خود شوید. حذف اکانت فیسبوک بدون ورود به اکانت امکانپذیر نیست. از قسمت بالای صفحه سمت راست روی آیکون حساب کاربری خود کلیک کنید و گزینه Settings & Privacy را انتخاب کنید.

شرکت فیسبوک به یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه هوش مصنوعی بدل شده و نام خود را به متا تغییر داده است. اگر قصد دارید به طور جامع با هوش مصنوعی آشنا شوید به مقاله جامع انواع هوش مصنوعی چیست مراجعه کنید.

مرحله دوم حذف اکانت فیسبوک
قدم دوم پاک کردن اکانت فیسبوک 
در این مرحله باید روی گزینه settingکلیک کنید.
مرحله سوم حذف اکانت فیسبوک

قدم سوم حذف اکانت فیسبوک

در این مرحله شما در قسمت تنظیمات فیسبوک خود هستید. از منو سمت چپ گزینه Your facebook information را انتخاب کنید.

مرحله چهارم حذف اکانت فیسبوک

قدم چهارم حذف دائمی فیسبوک

در این مرحله از بین گزینه هایی که در سمت راست صفحه به شما نمایش داده می شوند گزینه Deactivation and Deletion را انتخاب کنید.

مرحله پنجم حذف اکانت فیسبوک

قدم پنجم حذف حساب فيسبوك fb

در پنجره ای که در این قسمت برای شما باز می شود دو گزینه وجود دارد. در این بخش می توانید حساب خود را به صورت موقت غیر فعال کنید و یا برای همیشه آن را حذف کنید. برای حذف دائمی اکانت فیسبوک روی گزینه Permanently Delete Account بزنید. حالا برای ادامه مراحل گزینه Continue to Account Deletion را انتخاب کنید.

مرحله ششم حذف اکانت فیسبوک

قدم ششم نحوه حذف فیسبوک

در این بخش می توانید اطلاعات خود قبل از پاک کردن دانلود کنید، اگر قصد چنین کاری را ندارید می توانید آن را به صورت کامل با انتخاب گزینه  Delete Account پاک کنید.

مرحله هفتم حذف اکانت فیسبوک

قدم هفتم حذف اکانت فیسبوک

در این مرحله، برای حذف اکانت فیسبوک برای همیشه می بایست رمز عبور حساب خود را وارد کنید و در نهایت گزینه Continue را بزنید. با انجام این مرحله حساب شما به صورت کامل حذف شده است و دیگر قادر به بازگرداندن آن نخواهید بود.

دیلیت اکانت فیسبوک با لینک مستقیم

برخی افراد برای راحتی کار و اطمینان از اینکه به صفحه درست حذف اکانت فیسبوک وارد شده اند عبارت لینک مستقیم حذف اکانت فیس بوک را جستجو می کنند. به همین منظور برای پاسخ به سوال این افراد و راحتی کار آنها لینک حذف فیسبوک را در زیر آورده ایم.

https://www.facebook.com/help/delete_account

این لینک را در آدرس بار مرورگر خود وارد کنید. با استفاده از این لینک وارد صفحه حذف فیسبوک می شوید و می توانید با ادامه مراحلی که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، حساب خود را به راحتی پاک کنید. حذف اکانت فیسبوک با این روش به راحتی هم از طریق کامپیوتر و هم گوشی همراه صورت می گیرد. اگر خارج از اکانت خود باشید ابتدا باید در حالت فیلترشکن روشن وارد حساب خود شوید و سپس عبارت Delete My Account را انتخاب کرده و با وارد کردن رمز و کد نمایش داده شده و تایید نهایی، نسبت به حذف فیسبوک خود اقدام کنید.

حذف اکانت فیس بوک از گوشی

در این مرحله از اموزش حذف فیسبوک به حذف اکانت فیسبوک در گوشی اندروید می پردازیم. برای حذف فیسبوک در گوشی باید به این نکته توجه داشته باشید که نحوه حذف اکانت فیس بوک در گوشی درست مانند حذف فیسبوک در کامپیوتر است و فقط به علت وجود نسخه متفاوت نمایش دسکتاپ و موبایل، شکل و گرافیک صفحه تفاوت دارد. بنابراین شما با دنبال کردن همان مراحل بالا می توانید به راحتی اکانت فیسبوک خود را حذف کنید.

حذف فیسبوک از اینستاگرام

افرادی که دنبال روش حذف فیسبوک از اینستاگرام می باشند که قصد دارند ارتباط بین حساب اینستاگرام و فیسبوک خود را قطع کنند. البته این کار در ابتدا توسط خود فرد انجام می شود و به صورت پیشفرض این دو حساب به هم متصل نیستند. اما برخی افراد به هر دلیل از این کار پشیمان می شوند و در صدد قطع این ارتباط می باشند. در ادامه با  اموزش حذف فیسبوک از اینستاگرام با ما همراه باشید.

برای حذف فیسبوک از اینستاگرام اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و گزینه profile را انتخب کنید. در مرحله بعد گزینه سه خط همبرگری را انتخاب کنید و در پتجره باز شده گزینه Settings را بزنید. سپس به پایین صفحه رفته و گزینه Linked Accounts را انتخاب کرده و روی Facebook بزنید. در آخرین مرحله از برداشتن اکانت فیس بوک از اینستاگرام با زدن Unlink Account و تایید آن اتصال قطع می شود.

حذف اکانت فیسبوک به طور موقت

علت حذف فیسبوک به طور موقت این است که مطمئن نیستیم آیا بعدا نیاز به حساب کاربری خود داریم یا خیر، اما در حال حاضر مایل نیستیم اکانت ما در دسترس باشد. روش حذف فیسبوک به صورت موقت کار سختی نیست. در ادامه با حذف اکانت فیسبوک به طور موقت با ما همراه باشید.

برای این کار از روی منو سمت راست روی گزینه Help & Setting بزنید و سپس گزینه Account setting را انتخاب کرده و سپس با زدن روی General و انتخاب Manage Account روی گزینه Deactivate بزنید.

در این مرحله لازم است رمز عبور فیسبوک خود را وارد کنید. بدون وارد کردن رمز عبور، حذف اکانت فیسبوک امکانپذیر نیست. در این مرحله برای مطمئن شدن از تصمیم شما برای حذف موقت اکانت فیسبوک سوالی از شما پرسیده می شود. با تعیین علت حذف اکانت فیسبوک به طور موقت و تایید نهایی دی اتیو کردن اکانت فیسبوک شما انجام می شود.

بازگرداندن اکانت فیسبوک پس از حذف

بازگرداندن اکانت فیسبوک پس از حذف بسیار ساده بوده و مانند ورود به حساب کاربری است، البته به شرطی که کمتر از یک ماه از حذف اکانت فیسبوک شما گذشته باشد. از طرفی اگر حساب خود را به صورت موقت پاک کرده باشید هر زمان که مایل باشید می توانید با طی مراحل زیر اکانت خود را بازگردانید.

فیسبوک را باز کرده و روی لوگو آن کلیک کنید. آدرس ایمیل یا شماره تماس خود را در کادر مربوطه وارد کنید و رمز عبور خود را بزنید. اگر رمز عبور از خاطرتان رفته باید آن را از گزینه فراموشی رمز بازیابی کنید. سپس روی مرحله Login کلیک کنید. به همین راحتی دوباره به فیسبوک متصل می شوید.

جمع بندی مطالب

در این مقاله حذف اکانت فیس بوک را مورد بررسی قرار دادیم. دیلیت اکانت فیسبوک در گوشی و کامپیوتر یکسان است و فقط به دلیل ریسپانسیو بودن طراحی سایت در گوشی گرافیک سایت متفاوت است، اما گزینه ها و مراحل پاک کردن اکانت فیسبوک در کامپیوتر و گوشی یکسان است.

همچنین در مورد حذف حساب فیسبوک از اینستاگرام صحبت کردیم و نحوه انجام این کار را توضیح دادیم.

برای افرادی که به دنبال اطمینان از انجام صحیح پاک کردن اکانت فیس بوک می باشند، نحوه دیلیت اکانت فیسبوک با لینک مستقیم را توضیح دادیم و لینک ورود به صفحه مورد نظر را نیز آوردیم.

همانطور که در این مقاله شرح دادیم دیلیت اکانت فیس بوک به دو صورت موقت و دائمی قابل انجام است که ما هر دو را به طور کامل توضیح دادیم. یادتان باشد در حذف دائمی اکانت فیسبوک امکان بازگرداندن اکانت فیسبوک پاک شده وجود ندارد.

سوالات متداول پاک کردن اکانت فیسبوک

آیا پس از حذف اکانت فیسبوک اماکان بازگردانی اکانت وجود دارد؟

بلی، اگر در مدتی کمتر از یک ماه از حذف اکانت فیسبوک برای بازگرداندن اکانت حذف شده فیسبوک اقدام کنید، فیسبوک امکان این کار را به شما می دهد.

آیا پس از حذف حساب اکانت فیسبوک همه اطلاعات حساب پاک میشوند؟

بله، تمام اطلاعات فیسبوک اعم از پست ها، عکس ها، فیلم ها و … به طور کامل پاک می شود.

آیا پس از دیلیت اکانت فیسبوک میتوانیم از Facebook Messenger استفاده کنیم؟

خیر، مسنجر فیسبوک در واقع نسخه موبایل همان حساب فیسبوک شما می باشد و با پاک کرد اکانت فیسبوک Messenger شما نیز به طور کامل حذف می شود.

حذف اکانت فیسبوک بدون داشتن پسورد امکان دارد؟

به هیچ وجه، حذف اکانت فیسبوک فقط در صورتی که نام کاربری و رمز عبور حساب مد نظر را داشته باشید امکانپذیر خواهد بود.

بازگرداندن اکانت فیسبوک پس از حذف به چه روشی انجام می شود؟

برای بازگرداندن اکانت فیسبوک حذف شده باید مجدد با رمز و نام کاربری خود به حساب فیسبوک خود وارد شوید.

4 نظر

  1. ببخشید، میخواستم بپرسم دیلیت اکانت فیسبوک برای کامپیوتر و گوشی اندروید یکی هست؟ اگر برای حذف اکانت فیس بوک تو کامپیوتر اقدام کنم از گوشی هم پاک میشه؟

    1. بله، روش حذف اکانت فیس بوک در ایفون و اندروید یکی است. ضمن اینکه اگر نسبت به دیلیت اکانت فیسبوک در کامپیوتر اقدام کنید، حساب شما از هر دستگاه دیگری حذف خواهد شد.

  2. بعد از پاک کردن اکانت فیسبوک برای بازیابی اکانت حذف شده فیسبوک مون چطور باید اقدام کنیم؟ این کار شدنی هست اصلا؟

    1. اگر به صورت موقت نسبت به دیلیت اکانت فیس بوک خودتون اقدام کرده باشین، این کار همیشه قابل بازگشت است، اما اگر اقدام به حذف اکانت فیس بوک به صورت دائمی کرده باشید فقط یک ماه فرصت دارید نسبت به بازیابی اکانت حذف شده اقدام کنید.

ثبت پاسخ