اردبیل گردیسرعین

بهترین آبگرم های سرعین

بهترین آبگرم های سرعین با آدرس و تلفن | لیست چشمه های آبگرم سرعین
اگر قصد سفر به اردبیل و سرعین را دارید این مقاله برای شما لیست بهترین آبگرم های سرعین را به همراه آدرس دقیق و تلفن آورده است.
1.5kviews

سرعین یکی از توابع استان اردبیل است. سرعین هرچند بزرگترین شهرستان اردبیل نیست، اما می توان گفت معروف ترین آن است. اکثر افراد نام سرعین را در کنار نام اردبیل و به صورت اردبیل-سرعین می شناسند. دلیل معروف بودن سرعین، چشمه های آبگرم آن است که در این مقاله نیز، بهترین آبگرم های سرعین را بررسی و بهترین چشمه آبگرم سرعین را معرفی می کنیم عمده افرادی که به اردبیل سفر می کنند به چشمه های آبگرم سرعین نیز می روند زیرا از خواص آب گرم سرعین زیاد شنیده اند.

چشمه های آبگرم سرعین خواص درمانی دارند و به همین دلیل مقصد گردشگری بسیاری از هموطنان از داخل و خارج کشور می باشند. آب این چشمه های آبگرم دارای املاح معدنی مفید و متنوع شامل منیزیم، کلسیم و سدیم است که برای درمان زخم ها و دردهای مفصلی بسیار مفید و موثر می باشند. در سرعین حدود 20 چشمه و مرکز آبدرمانی وجود دارد.

علاوه بر چشمه های آبگرم مراکز آبدرمانی دیگری نیز در سرعین وجود دارند که دارای آب سرد و گازدار می باشند. نکته جالب در مورد آب این چشمه ها این است که کاملا قبل شرب هستند و به دلیل دارا بودن مواد معدنی غنی، برای بدن بسیار مفید می باشند. فواید این نوع آب در مقایسه با قیمت آب گرم سرعین واقعا بسیار است. اگر قصد سفر به اردبیل را دارید شماره تلفن آبدرمانی های سرعین را نیز در این مقاله آورده ایم.

چشمه های آبگرم سرعین عمدتا در نزدیکی مرکز شهر واقع هستند، اما منبع و سرچشمه آنها از کوه های اطراف است. به دلیل اینکه چشمه های آبگرم سرعین مراکز گردشگری هستند، امکانات بسیاری از قبیل کافی شاپ، اتاق ماساژ، بوفه، جکوزی، لوازم ورزشی و … را در خود جا داده اند. در ادامه بهترین آبگرم های سرعین را به همراه آدرس آورده ایم. ترتیب معرفی این چشمه ها بیانگر کیفیت آنها نیست و می توانید با توجه به سلیقه و یا بر اساس نزدیکی به محل اسکان خود، یکی را انتخاب کنید در این مقاله بهترین آبگرم های سرعین را بر اساس تجربه و نظر کاربران معرفی می کنیم.

آبگرم رویال

آب گرم هتل رویال پارک

یکی از چشمه های آبگرم معروف و شناخته شده اردبیل چشمه آبگرم هتل رویال می باشد. به اعتقاد خیلی ها آبگرم هتل رویال بهترین چشمه آبگرم اردبیل است. هتل رویال یکی از هتل های 4 ستاره و با کیفیت سرعین برای اسکان می باشد که در مقاله بهترین هتل های سرعین به آن پرداختیم. این هتل دارای یک مرکز آبدرمانی با امکانات قابل توجه می باشد. این مرکز آبدرمانی یکی از بزرگترین مجموعه های آبدرمانی در منطقه می باشد. این مجموعه همچنین دارای 13 استخر خانوادگی و خصوصی یا همان VIP و همینطور استخرهای آبگرم به همراه مراکز تفریحی دیگر می باشد.

از امکانات آبگرم استخر سرعین رویال پارک می توان به حمام ترک، جکوزی، سونای خشک، اتاق ماساژ و اتاق آرامش است. آب این استخر ها از آب چشمه گاومیش گلی سرچشمه می گیرند.

آدرس آبگرم هتل رویال پارک: خیابان دارایی، روبه روی هتل لاله

تلفن: 04532222222

آبگرم قهره سویی

مجتمع آب درمانی قهوه سویی در بهترین آبگرم های سرعین

یکی از بهترین آبگرم های سرعین مجتمع قهوه سویی می باشد. این مجموعه یکی از قدیمی ترین چشمه های آبگرم سرعی است که در سال 87 بازسازی شده است. این مجموعه دارای سه فاز مختلف می باشد. در این مجموعه چشمه های آبگرم خانم ها و آقایان جدا هستند و هر کدام دارای حوضچه های آبگرم، جکوزی و سونا می باشند. مجتمع آبدرمانی قهوه سویی همچنین دارای چشمه های آب سرد با خواص درمانی می باشد و از این نظر می توان آن را یکی از بهترین استخر های سرعین دانست. این مجتمع آبدرمانی حتما در لیست بهترین چشمه آبگرم سرعین ما قرار می گیرد.

دمای آب این چشمه بیش از 40 درجه است. از جمله خواص درمانی چشمه آبگرم قهوه سویی می توان به ضد عفونی کردن چشم ها می شود. خوردن آب این چشمه به دلیل وجود مواد معدنی خاصی که دارد باعث دفع سنگ کلیه، بهبود عملکرد کبد و تسکین درد معده می شود. از دیگر خواص این چشمه می توان به تسکین دردهای مفصلی و بهبود سریع زخم ها اشاره کرد.

اگر قصد دارید به اردبیل سفر کنید حتما غذاهای مخلی و کبابی این شهر با گوشت کشتار روز گوسفندی اردبیل را امتحان کنید. برای آشنایی با این رستوران ها روی لینک بهترین رستوران اردبیل کلیک کنید.

از جمله امکانات چشمه آبگرم قهوه سویی می توان به سونای بخار، سونای خشک، جکوزی، استخر آب معدنی و استخر کودکان است. این استخر هفت روز هفته را 24 ساعته باز است.

آدرس: سرعین،ولی عصر،خ. شهرداری،خ. طالقانی

تلفن: 04522222324 – 04532222324

آبگرم آفتاب

مجتمع آب درمانی شهر آفتاب

مجتمع آب درمانی آفتاب را می توان یکی از بهترین آبگرم های سرعین در استان اردبیل دانست که ب هاعتقاد برخی ها در فضای مجازی بهترین چشمه آبگرم سرعین است. این مجتمع در دره سلامت یا پهنلو قرار دارد و دارای دو فاز می باشد. از امکانات این مجموعه می توان به استخر ویژه برای بزرگسالان و کودکان، جکوزی، تونل آب سرد، سونای خشک و سونای بخار و اتاق ماساژ اشاره کرد.

همین خدمات را می توان در طبقات بالاتر مجموعه به صورت VIP و خصوصی در اختیار داشت. سالن های VIP این مجموعه تا 4 نفر ظرفیت دارند و مدت استفاده از آنها بعد از هر بار رزرو 80 دقیقه است. بعد از استفاده خدمات آبدرمانی این مجموعه می توانید به طبقات بالاتر بروید و از کافی شاپ و رستوران این مجموعه نیز استفاده کنید.

برای خوردن عصرانه یا تجربه یک بعد از ظهر زیبا در اردبیل و کافه های این شهر به مقاله بهترین کافی شاپ های اردبیل مراجعه کنید.

آّبگرم ژنرال

آب گرم ژنرال در بهترین آبگرم های سرعین

یکی از بهترین آبگرم های سرعین که دارای خواص درمانی بسیاری نیز می باشد، چشمه آبگرم ژنرال است. این نام به دلیل اینکه یکی از ژنرال های مجروح روس در جنگ جهانی اول، زخم های خود را در آن بهبود داده، به آن داده شده است. مجتمع آبگرم ژنرال در واقع متعلق به هتل سپید می باشد. آب گرم ژنرال دارای دو بخش جداگانه برای خانم ها و آقایان است و امکاناتی نظیر سونای خشک و بخار، جکوزی و بوفه را در خود جای داده است. دمای آب این چشمه آبگرم به حدود 43 درجه می رسد و طعمی ترش و اسیدی دارد. از جمله خواص درمانی چشمه آبگرم ژنرال می توان به تسکین دردهای استخوانی و روماتیسم و آرامش اعصاب اشاره کرد.

سرعین،ولی عصر،خ. چالدران،خ. شریعتی

تلفن: 04532222082

در مسیر رفتن به سرعین در ابتدای جاده اردبیل به سرعین و روی تپه پل اردبیل می توانید رستوران زیبای کافه پل اردبیل را پیدا کنید و غذای خود را در این رستوران زیبا میل کنید.

آبگرم سبلان

مجموعه آبدرمانی سبلان

مجموعه آبدرمانی سبلان بی شک یکی از بهترین آبگرم های سرعین در لیست ما است. این مجموعه از جمله مجموعه های آبگرم های vip سرعین است. دلیل این گفته، خدمات خاص و کم نظیر این مجموعه مانند سالن پزشکی و دستگاه فیزیوتراپی است. مجموعه آبدرمانی سبلان یکی از بزرگترین چشمه های آبگرم سرعین است. این مجموعه در زمینی به مساحت بیش از 7000 متر مربع و در دو طبقه احداث شده است. آب چشمه این مجموعه دارای خواص درمانی بسیاری نظیر درمان مشکلات پوستی، درمان درد رماتیسم و همینطور درمان گرفتگی های عضلانی است. از جمله امکانات چشمه آبگرم سبلان می توان استخرهای عمومی برای مردان و زنان، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی، استخر آب سرد، جکوزی، فیزیوتراپی و رختکن و دوش را نام برد.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، رو‌به‌روی هتل بین‌المللی لاله، آبدرمانی سبلان

شماره تماس: ۳۲۲۲۴۰۶۰-۰۴۵

آّبگرم ایرانیان

مجتمع آب درمانی ایرانیان

مجتمع آب درمانی ایرانیان از جمله آبگرم های خانوادگی سرعین و یکی از معروف ترین چشمه های آب گرم سرعین است. شاید بتوان به لحاظ امکانات این چشمه را بهترین آبگرم سرعین دانست. به اعتقاد خیلی از کاربران، این مجموعه را می توان به دلیل امکانات عالی از بهترین چشمه ای آب گرم سرعین دانست. با سفر به سرعین و استفاده از امکانات این مجموعه می توانید لحظات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. این مجموعه آب درمانی یکی از تمیزترین مجموعه های آبدرمانی سرعین است که دارای سیستم تهویه هوا، رطوبت گیر و ضد عفونی کننده است. از جمله امکانات این مجموعه می توان به جکوزی، ماساژ، سونا نمک، حمام ترکی، سونای بخار و سونای خشک، استخر کودکان، سرسره آبی، سالن بدنسازی و سالن ورزشی اشاره کرد. قیمت بلیط آبگرم ایرانیان سرعین را می توانید با تماس با شماره های زیر بدست آورید.

آدرس: سرعین، بلوار سبلان، مجتمع آب‌درمانی ایرانیان سرعین

شماره تلفن: ۴۰۵۰ ۳۲۲۲ ۴۵ ۹۸+

آبگرم گاومیش گلی

آب گرم گاومیش گلی در بهترین آبگرم های سرعین

یکی از قدیمی ترین چشمه های آبگرم سرعین آب گرم گاومیش گلی است. آب این استخر مستقیم از سرچشمه گاومیش گلی پر می شود و به همین دلیل به اعتقاد برخی ها، بیشترین خواص درمانی را دارد. امکانات این مجموعه درمانی کمتر از مجموعه های بزرگ دیگر در سرعین است اما آب این چشمه با داشتن مواد معدنی نظیر سولفات، منیزیم، پتاسیم، کلروره و سدیم می تواند باعث درمان موثر دردهای مفصلی، آرامش اعصاب، رفع گرفتگی های عضلانی و انسداد عروق شود. همچنین دمای آب گاومیش گلی سرعین بیش از 40درجه است. از امکانات این مجموعه آب درمانی می توان به استخر مخصوص برای بانوان و آقایان، بوقه و دوش آب گرم اشاره کرد.

آدرس: سرعین، خیابان دانش، چشمه آب گرم گاومیش گلی.

شماره تلفن: ۲۲۳۵ ۳۲۲۲ ۴۵ ۹۸+

آبگرم 9 چشمه سرعین

آب گرم ۹ چشمه در بهترین آبگرم های سرعین

آبگرم 9 چشمه قطعا یکی از بهترین آبگرم های سرعین می باشد. مجموعه تفریحی 9 چشمه یکی از چشمه های آب گرم سرعین است که از امکانات عالی برخوردار است. از امکانات این مجموعه می توان به اتاق نمک، اتاق ماساژ، استخر کودکان، سونای بخار و سونای خشک، تونل باران، حمام ترکی، تجهیزات ورزشی، حوضچه آب سرد، جکوزی و فروشگاه اشاره کرد. اگر به صورت خانوادگی به سرعین اردبیل سفر می کنید، توصیه میکنیم حتما از امکانات این مجموعه بهره ببرید.

آدرس: سرعین، ابتدای خیابان مسیر سلامت، دره پهنلو، مجتمع آب‌درمانی ۹ چشمه

شماره تلفن: ۱۹۳۰ ۳۲۲۲ ۴۵ ۹۸+

آبگرم پهنلو

آبگرم پهنلو (ارشاد)، مجموعه ای مخصوص آقایان

این مجموعه تنها مخصوص آقایان است و اگر با دوستان خود به سرعین سفر می کنید می توانید از امکانات این مجموعه بهره ببرید. آب این استخر از چشمه آبگرم پهنلو سرچشمه می گیرد که دارای مواد معدنی سرشاری است که برای درمان انواع بیماری های استخوانی مناسب است. هر چند این مجموعه شاید در بین چشمه های آبگرم دیگر سرعین کمتر شناخته شده باشد، ، اما به به عنوان یک چشمه آبگرم مردانه می توان آن را در لیست بهترین آبگرم های سرعین جای داد. از جمله امکانات آبگرم پهنلو می توان به سونای خشک و بخار، استخر کودکان، جکوزی، آبشار آب داغ، حمام ترکی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

آبگرم بش باجیلار

آبدرمانی بش باجیلار (دزه‌لر سوئی)

یکی از بهترین آبگرم های سرعین در اردبیل را می توان مجموعه آب درمانی بش باجیلار دانست. نام قدمی این چشمه آبگرم دزه لرسویی است که نام یک دره سرسبز در این منطقه است. آب این چشمه آبگرم از خواص بسیاری برخوردار بوده و به دلیل اینکه آب آن از 5 چشمه مختلف پر می شده است به بش باجیلار یا 5 خواهرون معروف شده است. آب این چشمه از نوع آب کلر دار است و مواد معدنی نظیر سولفات، سدیم و منیزیوم را در ترکیب خود دارد که باعث درمان بسیاری از بیماری های مفصلی و استخوانی است. از امکانات این مجموعه می توان به استخر بزرگ سر پوشیده، جکوزی، سونای بخار و سونای خشک و همینطور خدمات پزشکی و درمانی اشاره کرد.

آدرس: سرعین،ولی عصر،خ. چالدران،خ. شریعتی

تلفن: 04533249630

دیگر مجموعه های آب درمانی سرعین

سرعین مجموعه های آب درمانی زیادی دارد که برخی از آنها را تا اینجا بررسی کردیم. این چشمه ها نیز چشمه های قدیمی و اصیل سرعین هستند و به طور حتم در لیست بهترین آبگرم های سرعین قرار می گیرند. عمده افراد عبارت بهترین آبگرم سرعین نی نی سایت را در اینترنت جستجو می کنند تا تجربیات شخصی استفاده از این مجموعه ها را بدانند. بنابرین اگر تجربه ای از استفاده از این چشمه ها دارید حتما در کامنت ها بنویسید تا به توضیحات اضافه کنیم. از جمله این مجموعه های آب درمانی سرعین در لیست استخر های سرعین می توان به موارد زیر اشاره کرد، اما انتخاب بهترین چشمه آبگرم سرعین با شماست.

آبگرم ساری سو سرعین

آدرس آبگرم ساری سو: سرعین،تختی،بلوار دانش،خ. ولیعصر

آبگرم حمام شفاء در سرعین

آدرس آبگرم حمام شفاء: سرعین،طالقانی،خ امام علی

آبگرم قره سو در سرعین

آدرس آبگرم قره سو: سرعین، چهارراه قهوه سویی، جنب آب گرم ساری سو

آبگرم ویلادره

آدرس آبگرم ویلا دره: روستای ویلادره در ۳ کیلومتری شمال سرعین

آب معدنی ارجستان

آدرس آب معدنی ارجستان: روستای ارجستان در ۲۰ کیلومتری سرعین

سوالات متداول

قیمت استخر خانوادگی در سرعین چقدر است؟

در این مقاله آدرس هر مجموعه به همراه شماره تلفن آنها آمده که با یک تماس به راحتی از قیمت بلیط این مجموعه ها با خبر می شوید.

قیمت بلیط آبگرم سرعین ۱۴۰۲ چقدر است؟

قیمت بلیط آبگرم سرعین 1402 بستگی به مجموعه آبدرمانی دارد که قصد استفاده از خدمات آن را دارید. در لیست بهترین آبگرم های سرعین در این مطلب شماره تلفن مجموعه ها ذکر شده که می توانید با تماس با آنها از قیمت بلیط آبگرم 1402 مطلع شوید.

خواص آب‌گرم سرعین چیست؟

خواص آبگرم سرعین به دلیل مواد معدنی بسیاری که این آبگرم ها دارند بسیار است. این آب ها دارای مواد معدنی و املاح بسیاری هستند و به همین دلیل می توانند در درمان درد مفاصل و روماتیم و رفع انسداد عضلانی موثر باشند.

ثبت پاسخ