اردبیل گردی

بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل

بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل با آدرس و تلفن
اگر به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل می باشید کلیک کنید. لیست آموزشگاه های موسیقی ادرس کلاس موسیقی و هزینه کلاس گیتار در اردبیل
1.3kviews

علاقه به موسیقی و نواختن آلات موسیقی مختلف در بین جوانان اردبیل افزایش چشمگیری داشته است. به خوصص آلات موسیقی مدرن مانند گیتار الکتریک و هنگ درام مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. از طرفی برخی افراد به موسیقی سنتی مانند سه تار یا سنتور علاقه مند هستند. اما چطور باید موسیقی را فرا گرفت و بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل کدام است؟

اگر قصد دارید نواختن یکی از آلات موسیقی را فرا بگیرید و به دنبال بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل می باشید، ما در این مقاله ادرس کلاس موسیقی در اردبیل، لیست آموزشگاه های موسیقی اردبیل و بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل را به همراه هزینه کلاس های مختلف موسیقی مانند هزینه کلاس گیتار در اردبیل را آورده ایم. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آموزشگاه موسیقی در اردبیل

کلاس های موسیقی در اردبیل از جمله پر طرفدارترین و محبوب ترین کلاس های هنر و موسیقی در اردبیل می باشند. تعداد زیادی آموزشگاه موسیقی در اردبیل وجود دارد که نواختن آلات مختلف موسیقی را آموزش می دهند. شاید انتخاب بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل از بین این همه گزینه سخت باشد زیرا عوامل و معیارهای مختلفی برای تعیین بهترین آموزشگاه موسیقی اردبیل باید در نظر گرفته شود. اما اگر قصد دارید در کلاس موسیقی در اربیل شرکت کنید، ما در این مقاله لیست کلاس موسیقی های اردبیل را به همراه معیار انتخاب بهترین کلاس موسیقی در اردبیل آورده ایم.

از جمله کلاس های موسیقی مختلف در اردبیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلاس آموزش گیتار در اردبیل
  • کلاس آموزش پیانو در اردبیل
  • کلاس آموزش ویولن در اردبیل
  • کلاس آموزش هنگ درام در اردبیل
  • کلاس آموزش دف در اردبیل
  • کلاس آموزش تنبک در اردبیل
  • کلاس آموزش فلوت در اردبیل
  • کلاس آموزش سنتور در اردبیل
  • کلاس آموزش سه تار در اردبیل
  • کلاس آموزش ساز دهنی در اردبیل

این کلاس ها فقط نمونه هایی از کلاس های موسیقی در اردبیل می باشند و سازهای مختلف زیادی که گاهی حتی اسم آنها را نیز نشنیده اید در اردبیل توسط اساتید موسیقی مجرب آموزش داده می شود.

اگر به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی و پرکاربرد علاقه دارید حتما مقاله بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اردبیل را مطالعه کنید.

لیست آموزشگاه های موسیقی اردبیل

لیست آموزشگاه های موسیقی اردبیل

ردیف نام آموزشگاه  آدرس آموزشگاه  شماره تماس
1 آموزشگاه موسیقی شمس  اردبیل  اردبیل، میدان جانبازان، اول خیابان عطایی، جنب بستنی فروشی قصر یخی، طبقه سوم ۰۴۵۳۳۵۲۱۰۶۵
2 آموزشگاه موسیقی میلاد اردبیل  اردبیل، اول خیابان حافظ، روبروی اداره اوقاف  ۰۴۵۳۳۲۵۳۷۴۶
3 آموزشگاه موسیقی محبوب  اردبیل، مابین چهارراه امام و عالی قاپو، روبروی هتل سبلان ۰۹۱۴۴۵۲۴۹۵۰
4 آموزشگاه موسیقی سمفونی  اردبیل، خیابان شیخ صفی، خیابان اسماعیل بیگ، روبروی سامسونگ، طبقه دوم، پالک ۶۸  ۰۴۵۳۳۲۳۶۰۷۲
5 آموزشگاه موسیقی کوک  اردبیل، چهارراه حافظ،کوچه باغچه بان٢، پلاک١،طبقه اول ۰۴۵۳۳۷۲۶۰۷۰
6 آموزشگاه موسیقی الفی اردبیل، پارس آباد بالاتر از سینما، اولین خیابان پارک مغان، روبروی هنگ مرزی 04533730555
7 آموزشگاه موسیقی نوای همایون اردبیل اردبیل،  شهرک آزادی، خیابان حافظ، آزادگان ۲ ۰۹۱۴۹۵۳۹۵۹۸
8 آموزشگاه موسیقی استاد خراسانی اردبیل، اول شهرک کارشناسان ( کنار گذر پل )، نرسیده به میدان فرهنگ، جنب املاک عرفانی ۰۴۵۳۳۷۹۹۲۲۵
9 آموزشگاه موسیقی هارمونی اردبیل، خیابان اسماعیل بیگ، نرسیده به سه راه دانش، ساختمان شفق، طبقه اول ۰۴۵۳۳۲۵۴۰۵۲
10 آموزشگاه موسیقی چکاد اردبیل اردبیل، مابین چهارراه حافظ و ایستگاه سرعین، پشت تالار آزادی، ابتدای کوچه اتحاد، پالک ۱، طبقه همکف ۰۴۵۳۳۷۱۹۴۱۲
11 آموزشگاه موسیقی سراج ازدبیل  اردبیل، نبش ایستگاه سرعین به سمت چهارراه حافظ  ۰۴۵۳۳۲۶۲۹۴۷
12 آموزشگاه موسیقی صبا
اردبیل-شهرک آزادی-ابتدای خیابان آذربایجان -جنب زبانکده قشم 04533732408

کلاس پیانو در اردبیل

کلاس پیانو در اردبیل

کلاس پیانو در اردبیل طرفداران خاص خود را دارد. پیانو یکی از آلات موسیقی خیلی گران قیمت و حجیم است که فضای زیادی را اشغال می کند و یک اتاق مخصوص به خود نیاز دارد. معمولا خانواده هایی با وضعیت اقتصادی متوسط به بالا فرزندان خود را در کلاس های پیانو ثبت نام می کنند. هزینه کلاس پیانو در اردبیل کمی بالاتر از متوسط هزینه برای یادگیری آلات دیگر موسیقی می باشد. اگر به دنبال ادرس آموزشگاه گیتار در اردبیل و هزینه کلاس پیانو در اردبیل می باشید به شماره تلفن های معرفی شده در لیست بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل تماس بگیرید.

اگر به عنوان یک خانم به ورزش و سلامت جسمانی خود اهمیت می دهید و به دنبال یک باشگاه ورشی خوب در اردبیل هستید حتما مقاله بهترین باشگاه بدنسازی بانوان اردبیل را مطالعه کنید.

کلاس گیتار در اردبیل

کلاس گیتار در اردبیل

گیتار را می توان پرطرفدارترین آلت موسیقی در بین جوانان دانست. گیتار انواع مختلفی دارد ولی معمولا به دو نوع گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک در بازار یافت می شود. کلاس گیتار در اردبیل می تواند به صورت خصوصی یا حضوری برگزار شود. هزینه کلاس گیتار در اردبیل به سطح شما و استاد شما بستگی دارد. برای استعلام قیمت کلاس گیتار در اردبیل به لیست بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل مراجعه کنید.

اگر فرزندی دارید که به سن بالاتر از 3 سال رسیده می توانید او را برای یادگیری مهارت های اولیه به مهدکودک بفرستید. برای آشنایی با مهد کودک های اردبیل به لینک بهترین مهد کودک اردبیل مراجعه کنید.

کلاس سه تار در اردبیل

کلاس سه تار در اردبیل

سه تار یکی از آلات سنتی و اصیل ایرانی است. بهترین سه تار ها با بهترین کیفیت ها توسط اساتید موسیقی سه تار ایرانی ساخته می شوند و کیفیت صدای بسیار بالایی دارند و واقعا گوش نوازند. سه تار بر خلاف اسم آن دارای 4 سیم است و یادگیری و نواختن آن کمی ساده تر از گیتار می باشد. کلاس های سه تار در اردبیل توسط اساتید کاملا با تجربه و قدیمی آموزش داده می شود. هزینه کلاس سه تار در اردبیل را از شماره تلفن های لیست استعلام کنید.

کلاس های رقص در اردبیل برای بانوان به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود. برای ثبت نام در این کلاس ها می توانید به مقاله بهترین کلاس رقص در اردبیل مراجعه کنید.

کلاس ساز دهنی در اردبیل

کلاس سازدهنی در اردبیل

ساز دهنی انواع بسیار مختلفی دارد. نوعی از ساز دهنی که برای افراد مبتدی استفاده می شود ساز دهنی هارمونیکا است. ساز دهنی دارای سوراخ هایی است که برخی با دمیدن در آن و برخی با کشیدن هوا به فضای داخل دهان تولید صدا می کنند و هر کدام نت مشخصی دارند. نواختن موسیقی و یادگیری نت های آن خیلی سخت نیست و هر فردی می تواند با چند جلسه شرکت در کلاس های ساز دهنی یک قطعه موسیقی را بنوازد اما نواختن حرفه ای موسیقی و گرد کردن نت ها نیاز به مهارت و تمرین بسیار زیاد دارد. هزینه کلاس ساز دهنی در اردبیل را در لیست بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل بررسی کنید.

کلاس هنگ درام در اردبیل

کلاس هنگ درام در اردبیل

هنگ درام یکی از آلات موسیقی با صدایی بسیار متفاوت است که دارای 8 نوت موسیقی مختلف است و در بین جوانان طرفداران خاص خود را دارد. هنگ درام نوعی ساز ملودیک و کوبه ای می باشد. این آلت موسیقی مدت زمان زیادی نیست که ترند شده است اما به دلیل صدای بسیار گوش نواز خود محبوب شده است. البته از اختراع و ساخت این آلت موسیقی حدود دو دهه می گذرد. اساتیدی که هنگ درام آموزش می دهند عمدتا جوان می باشند. برای یادگیری هنگ درام و استعلام قیمت کلاس ها در آموزشگاه هنگ درام در اردبیل حتما به لیست بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل مراجعه کنید.

کلاس ویولن در اردبیل

کلاس ویولن در اردبیل

ویولن یکی از آلات موسیقی است که نواختن آن بسیار سخت می باشد زیرا جای نوت ها روی سیم مشخص نیست و نواختن آن با تمرین و گوش کردن به صدای نوت ها فرا گرفته می شود. برای یادگیری ویولن باید کاملا جدی باشید و چندین سال نواختن ویولن را با پشت کار دنبال کنید. برای یادگیری ویولن باید حتما در کلاس شرکت کنید و یادگیری خودآموز ویولن اگر نگوییم غیر ممکن است، بسیار سخت است. هزینه آموزشگاه ویولن در اردبیل به همراه ادرس آموزشگاه های موسیقی در اردبیل در لیست بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل آمده است.

کلاس موسیقی کودکان در اردبیل

کلاس موسیقی کودکان در اردبیل

کودکان به دلیل ذهن تازه و بی دغدغه و آماده برای یادگیری می توانند به سرعت پیچیده ترین اصول و مهارت های موسیقی را به بهترین شکل فرا بگیرند. دقت داشته باشید که حتما کودکتان را از همان کودکی به کلاس موسیقی بفرستید. کلاس موسیقی کودکان در اردبیل عمدتا در همان کلاس های بزرگسالان و با اساتید خانوم برگزار می شود. برای استعلام شرایط و هزینه کلاس موسیقی کودکان در اردبیل با شماره های معرفی شده در لیست بهترین آموزشگاه موسیقی اردبیل تماس بگیرید.

کلاس خوانندگی در اردبیل

کلاس خوانندگی در اردبیل

اگر به خوانندگی علاقه دارید باید ابتدا در کلاس های سلفش شرکت کنید و مهارت های اولیه موسیقی را بدست آورید. برای تبدیل شدن به یک خواننده خوب حتما باید حداقل یک آلت موسیقی را به خوبی فرا بگیرید.  عمده کلاس های موسیقی در اردبیل کلاس های خوانندگی نیز برگزار می کنند. فقط کافی است با شماره تماس های معرفی شده تماس بگیرید و در مورد شرایط و هزینه کلاس خوانندگی در اردبیل سوال کنید.

هزینه کلاس موسیقی در اردبیل

هزینه کلاس موسیقی در اردبیل

هزینه کلاس موسیقی در اردبیل به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع سازی که قصد یادگیری آن را دارید، تجربه استاد، امکانات آموزشگاه و مدت زمان هر جلسه آموزشی از عواملی هستند که در تعیین هزینه کلاس موسیقی در اردبیل موثر هستند. در کل می توان گفت به طور معمول هزینه هر جلسه آموزشی موسیقی در اردبیل در سال 1402 به طور متوسط عددی بین 150 تا 250 هزار تومان است. دقت داشته باشید که در مورد مهارت های هنری مانند موسیقی، بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل ارزانترین آنها نیست و باید تجربه و فن بیان استاد و شیوه آموزشی و خیلی فاکتورهای دیگر نیز در نظر گرفته شود.

بهترین آموزشگاه موسیقی اردبیل

بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل

برای تعیین بهترین آموزشگاه موسیقی در اردبیل باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیریم. از جمله معیارهایی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از تجربه، فن بیان و روش تدریس استاد، امکانات آموزشگاه و فضای تدریس، ساعات و نحوه برگزاری کلاس ها. اگر می خواهید یادگیری یک آلت موسیقی را شروع کنید یا می توانید استاد خصوصی بگیرید یا در آموزشگاه شرکت کنید. در هر دو صورت استاد مهمترین و پر رنگ ترین نقش را در یادگیری شما دارد. سعی کنید در مورد تجربه و روش آموزشی استاد حتما تحقیق کنید. شاید نتوان بهترین استاد موسیقی اردبیل را تعیین کرد اما حتما در مورد استاد خود تحقیق کنید.

ادرس کلاس موسیقی در اردبیل

کلاس های موسیقی در اردبیل می توانند به صورت انلاین یا حضوری برگزار شوند. پیشنهاد می کنیم در کلاس های موسیقی به صورت حضوری شرکت کنید زیرا در این کلاس ها خیلی از ریزه کاری ها مانند نحوه بدست گرفتن آلت موسیقی توسط استاد، نحوه و تکنیک های حرکت دست و انگشتان و خیلی نکات مهم دیگر در کلاس های حضوری مورد توجه قرار می گیرند. آموزشگاه های موسیقی در اردبیل در مکان های مختلفی قرار دارند. در بالای همین مقاله لیست آموزشگاه های موسیقی اردبیل این آموزشگاه ها را به همراه آدرس و شماره تلفن معرفی کرده ایم. بنابراین اگر به دنبال ادرس کلاس موسیقی در اردبیل هستید این لیست را بررسی کنید.

سوالات متداول
آیا آموزشگاه های موسیقی در اردبیل کلاس خوانندگی و آواز هم دارند؟
بله، برخی آموزشگاه های موسیقی در اردبیل کلاس های خوانندگی هم برگزار می کنند. برای هماهنگی و استعلام شرایط و قیمت کلاس ها با این آموزشگاه ها تماس بگیرید.
برای شرکت در کلاس گیتار در اردبیل باید خودم گیتار داشته باشم؟
ضروری نیست و می توانید در کلاس با گیتار استاد تمرین کنید. اما بدون تمرین در خانه زمان بسیار زیادی می برد تا آن را فرا بگیرید. پس بهتر است یک گیتار آموزشی ارزان قیمت که استاد معرفی می کند را تهیه کنید.
چقدر زمان می برد تا زدن سه تار یا سنتور را یاد بگیریم؟
بستگی دارد در چه سطحی در نظر دارید مهارت ها را یاد بگیرید. اگر فقط نواختن چند قطعه موسیقی باشد خیلی زمان نمی برد ولی برای یادگیری این آلات موسیقی تا حد حرفه ای چند سال زمان و تمرین مستمر نیاز است.

ثبت پاسخ