اردبیل گردی

مهد کودک اردبیل

بهترین مهد کودک اردبیل | لیست مهد کودک های اردبیل
اگر برای کودک خود به دنبال لیست بهترین مهد کودک اردبیل می باشید، اینجا بهترین مهدکودک و شرایط ثبت نام پیش دبستانی اردبیل را آورده ایم.
1.4kviews

شهر اردبیل شهری بزرگ با فرهنگی غنی است. کودکان در زمان قدیم بعد از مدرسه یا در روزهای تعطیل تابستان در کوچه ها و خیابان ها دور هم جمع می شدند و باهم به بازی های محلی و سنتی می پرداختند. اما امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی در شهرهای بزرگ، کودکان بیشتر ترجیح می دهند در خانه بمانند و با در شبکه های اجتماعی مشغول گفتگو با دوستان خود شوند و یا در خانه به بازی های کامپیوتری بپردازند. این سبک زندگی کودکان امروزی را به سمت انزوا برده و باعث شده این کودکان هنگام ورود به مدرسه در برقراری ارتباط با دوستان خود دچار مشکل باشند. شاید شما تا حالا حدس زده باشید که چرا عنوان این مقاله بهترین مهد کودک اردبیل است.

راه حلی که برای این مشکل پیشنهاد می شود فرستادن کودکان به مهد کودک یا پیش دبستانی قبل از حضور در مدرسه است. البته این برای خیلی از خانواده های امروزی یک انتخاب نیست، بلکه خیلی از خانواده ها به این دلیل که خانم خانه نیز در طول روز مشغول به کار در بیرون از خانه است، مجبورند در طول روز کودک خود را برای ساعاتی به مهد کودک یا پیش دبستان بفرستند.

اما اینکه این پیش دبستان ها دارای چه خصوصیاتی می باشند بسیار مهم است. یک مهد کودک نباید اثر منفی روی کودک داشته باشد و باید با تعلیمات علمی و اصولی باعث شود کودک ایجاد ارتباط و احترام به حقوق دیگران را در همان زمان کودکی فرا بگیرد. از این رو در این مقاله قصد داریم با معرفی چند مهد کودک در اردبیل، بهترین مهدکودک اردبیل را معرفی کنیم. اما شاید ابتدا لازم باشد با چرایی و همینطور فواید معایب این مساله آشنا شویم.

سوال خیلی از خانم ها در اینترنت، بهترین مهد کودک اردبیل نی نی سایت می باشد و دلیل آن این است که این خانم ها نسبت به انتخاب بهترین مهدکودک در اردبیل آگاه هستند و به آن اهمیت می دهند، زیرا نگران کودک خود هستند. اما سوال دیگر خیلی از والدین این است که سن مناسب برای مهد کودک چه سنی است و آیا باید کودکان را به مهد کودک بفرستیم؟ در این مقاله علاوه بر پاسخ به این سوالات، لیست بهترین مهد کودک های اردبیل را نیز آورده ایم تا بتوانید با توجه به معیارهایی که معرفی می کنیم نسبت به انتخاب بهترین مهد کودک در اردبیل برای فرزند خود بهترین تصمیم را بگیرید.

چرا مهد کودک 

فرستادن کودکان به مهد کودک دارای مزایای زیادی است. به خصوص در جامعه امروز که کودکان از همنوعان خود دور هستند، نیاز به مکانی برای دیدار و ارتباط با هم سن و سالان خود می تواند بسیار در شخصیت اجتماعی آنها تاثیرگذار باشد. فرستادن کودکان به مهد کودک می تواند دارای مزایای زیر باشد:

  • کودکان در مهد کودک می توانند استعدادهای خود را بشناسند و علایق خود را پیدا کنند.
  • مهد کودک می تواند به یادگیری مهارت ارتباط اجتماعی در کودکان کمک کننده باشد.
  • حضور در کودکستان می تواند به رشد ذهنی و ایجاد خلاقیت در همان سنین کودکی منجر شود.
  • مهد کودک و پیش دبستان برای کودک مانند پلی به سمت مدرسه است و خانواده ها نیز دیگر نسبت عدم تمایل کودکشان برای حضور در مدرسه نگران نخواهند بود.
  • کودکان بسیار از مهارت های تیمی و فردی را در مهد کودک فرا می گیرند که می تواند برای والدین نیز کمک کننده باشد.

اگر به ورزش بدنسازی و به طور کلی به ورزش علاقه مند هستید در مقاله بهترین باشگاه بدنسازی بانوان، لیست بهترین باشگاه های اردبیل را معرفی کرده ایم.

سن مناسب مهد کودک
سن مناسب مهد کودک

سن مناسب برای مهد کودک 

سن مناسب برای مهد کودک رفتن می تواند به شرایط خانواده و خود کودک وابسته باشد. معمولا کودکان در سن 5 یا 6 سالگی برای حضور در یک محیط اجتماعی مانند مهد کودک آمادگی دارند. توصیه خیلی از کارشناسان این است که کودک خود را قبل از 3 سالگی به هیچ وجه به کودکستان نفرستید، زیرا نه تنها برای او مفید نیست بلکه می تواند تاثیر منفی روی شخصیت او داشته باشد و به او حس عدم حمایت را القا کرده و روی اعتماد به نفس او تاثیرگذار باشد.

البته اگر کودک از لحاظ روانشناختی دچار شرایط خاصی مانند تشویش یا بیش فعالی باشد، شاید سن مهد کودک برای او کمی متفاوت باشد. لذا مشورت با یک روانشناس می تواند اقدام مناسبی در این مرحله باشد. حضور در مدرسه می تواند روی رفتار کودکان تاثیرگذار باشد. همچنین ممکن است کودک شما مایل به حضور در مهد کودک نباشد و یا رفتار او در مهد با همسالان خود مناسب نباشد که در هر صورت باید با یک متخصص مشورت کنید و از او در مورد رفتار مناسب در قبال کودک خود در صورت بروز این رفتارها سوال کنید.

زبان انگلیسی یکی از زبان های بین المللی و مهم دنیاست و در آینده کودکان نقش مهمی دارد. اگر به یادگیزی زبان انگلیسی کودکتان اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین آموزشگاه زبان اردبیل را مطالعه کنید.

ساعات مناسب مهد کودک
ساعات مناسب مهد کودک

چند ساعت در روز برای مهد کودک مناسب است؟

بازه زمانی حضور کودکان در مهد کودک به سن و سال آنها و شرایط خاص روحی آنها بستگی دارد. معمولا کودکانی که حدود 3 سال سن دارند نباید بیشتر از 2 الی 3 ساعت در مهد کودک بمانند. برای کودکانی که دچار اختلالات غذایی هستند، بهتر است زمان حضور در مهد طوری تنظیم شود که زمان ناهار را در مدرسه باشند تا کنار همسالان خود به صرف غذا مشغول شوند و علاوه یادگیری آداب و نحوه غذا خوردن، می توانند از عادات غذایی نرمال بقیه کودکان تاثیر بگیرند و عادات خود را تغییر دهند.

اگر به رقص به عنوان یک ورزش شاد برای سلامتی خودتان و فرزندتان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم مقاله کلاس رقص در اردبیل را مطالعه کنید.

امکانات مهد کودک اردبیل
امکانات مهد کودک اردبیل

بهترین مهد کودک اردبیل

برای انتخاب بهترین مهد کودک در استان اردبیل باید ابتدا معیارهای انتخاب بهترین مهدکودک در اردبیل را بشناسیم. اگر بدانیم چطور و با چه معیاری باید بهتین مهد کودک اردبیل را انتخاب کنیم، آنوقت می توانیم با توجه به شرایط و محل زندگی خودمان و شرایط کودکمان، نسبت به این انتخاب، اقدام کنیم. معیارهای انتخاب بهترین مهد کودک های اردبیل را در زیر ارائه کرده ایم:

  • نظرات و تجربه بقیه افراد
  • مقررات معین و مشخص
  • برنامهٔ غذایی، تفریحی و آموزشی منظم
  • مربیان آموزش دیده و واجد شرایط و مهربان
  • غذای سالم و مناسب کودکان
  • مکان آموزشی، استراحت و غذاخوری تمیز
  • ایمنی مناسب سازه و محیط

اگر به کلاس های موسیقی علاقه مندید و مایلید نواختن یکی از آلات موسیقی مانند گیتار، ساز دهنی، ویولن و … را فرا بگیرید به لینک بهترین کلاس موسیقی در اردبیل مراجعه کنید.

ثبت نام پیش دبستانی اردبیل

خیلی از والدین در شهر اردبیل، یکسال قبل از حضور فرزندشان در مدرسه نسبت به ثبت نام پیش دبستانی در اربیل اقدام می کنند. حضور کودکان در پیش دبستان می تواند به همان اندازه مهد کودک برای کودکان موثر و مفید باشد. پیش دبستان کمی با کودکستان متفاوت است. یک مهد کودک معمولا سعی می کند مهارت های پایه مانند بستن بند کفش، دستشویی رفتن، غذا خوردن و … را به کودکان آموزش دهد.

اما در یک پیش دبستان همانطور که از اسم آن پیداست، علاوه بر آموزش برخی مهارت ها، بیشتر مهارت های درسی مانند آشنایی با اعداد، حروف، رنگ ها و … به کودکان آموزش داده می شود تا برای حضور در مدرسه آماده شوند. برای ثبت نام پیش دبستانی اردبیل می توانید با شماره مهد کودک اردبیل و ادرس مهد کودک های اردبیل که در لیست مهدکودک ها و پیش دبستان ها در ادامه مقاله معرفی می کنیم تماس بگیرید.

بهترین پیش دبستانی اردبیل
بهترین پیش دبستانی اردبیل

بهترین پیش دبستانی اردبیل

یک یا دوسال قبل از حضور در مدرسه زمان حضور کودک در پیش دبستانی فرا می رسد. حضور در پیش دبستانی مانند مدرسه ضروری و اجباری نیست و خیلی از والدین ترجیح می دهند کودک خود را به پیش دبستانی نفرستند، اما حضور در پیش دبستانی می تواند خیلی مفید باشد و کودکان را برای حضور در مدرسه آماده کند. خیلی از والدین به دنبال بهترین پیش دبستانی در اردبیل می باشند. عمده مهد کودک ها در واقع پیش دبستانی نیز هستند و ما در ادامه مقاله بهترین مهد کودک های اردبیل را معرفی می کنیم که این لیست در واقع لیست بهترین پیش دبستانی های اردبیل نیز می باشد.

استخدام مهد کودک اردبیل

استخدام مهدکودک در اردبیل

خیلی از مهد کودک های اردبیل به دنبال مربیان مهد کودک می باشند. این مربیان باید حتما آموزش دیده باشند و رفتار و روانشناسی کودک را بشناسند. استخدام مهدکودک در اردبیل هستند عبارتی است که مرتب آگهی می شود، اما برای استخدام شدن در این مهد کودک ها باید دانش و مهارت های لازم برای آموزش به کودکان را دارا بود. برخی مهدکودک ها در اردبیل فقط دستمزد پایین تر را ملاک استخدام خود می دانند، اما بیشتر مدیران مهد کودک های اردبیل به این نکته توجه دارند که معیارهای بهترین مربی مهد کودک در اردبیل چیست و طبق این معیارها به انتخاب دست می زنند.

قیمت مهد کودک در اردبیل
قیمت مهد کودک در اردبیل

قیمت مهد کودک اردبیل

یکی از معیارهایی که والدین برای انتخاب مهد کودک اردبیل به آن توجه می کنند، قیمت مهد کودک اردبیل است. نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که شهریه مهد کودک در اردبیل تقریبا در تمامی مهد کودک ها یک مقدار مشخص است و اختلاف چندانی باهم ندارند. البته برخی مهد کودک ها با توجه به امکانات خاصی که دارند، هزینه بسیار بالایی دارند که استثنا می باشند. اما عمدتا مهد کودک های اردبیل در یک بازه قیمتی مشخص هستند. بنابراین توصیه می کنیم والدین قیمت مهد کودک اردبیل را ملاک انتخاب بهترین مهد کودک در اردبیل قرار ندهند.

لیست مهد کودک های اردبیل

همانطور که در ابتدای مقاله نیز وعده آن را داده بودیم در این بخش قصد داریم لیست مهدکودک اردبیل و همینطور لیست پیش دبستانی های اردبیل را ارائه دهیم تا شما با توجه به مکان زندگی خود بتوانید بهترین مهد کودک اردبیل را از بین گزینه ها انتخاب کنید. با لیست مهد کودک های اردبیل با ما همراه باشید.

ردیف نام مهد کودک اردبیل آدرس مهد کودک اردبیل تلفن 
1

مهد کودک اردبیل غنچه های طوبی

اردبیل، خیابان شیخ صفی، اول کوچه ملاهادی، پلاک ۷ ۱۲۲۵۴۳۳۰
2

مهد کودک حوض نقاشی

اردبیل، کوی عارف، روبه روی درب پشتی آزمایشگاه پلاسما، پلاک ۷۱۷۳ ۳۳۲۴۷۴۵۲
3

مهد کودک ادربیل کودک رها

اردبیل، خیابان میر اشرف، کوچه حضرتی یک، روبروی پلاک ۱۲۹ ۳۳۴۷۴۷۱۹
4

مهد کودک قصر شادی

اردبیل، شهرک نیستان، خیابان ۲۰ متری، کوچه ۱۴متری دوم، پلاک ۲۰۷ ۳۳۷۳۲۱۳۴
5

مهد کودک آوای ایران

اردبیل، کارشناسان، شهرک ساحلی، خیابان نرگس، جنب رنگ سفیر ۳۳۷۴۸۳۰۲
6

مهد کودک اردبیل تبسم

اردبیل، خیابان اتوبوسرانی، کوچه باران ۴، پلاک ۹۹ ۳۳۶۱۱۹۵۳
7

مهد کودک شکوفه های طوبی

اردبیل، یاقوت،خ یابان شاهد، نبش کوچه شاهد۱۰، پلاک ۲ ۱۲۲۳۶۹۳۶
8

مهد کودک یارمهربان

 اردبیل، پارس آباد، خیابان سیدالشهدا – جنب مسجد 4527294935
9

مهد کودک مهسا

اردبیل، خیابان حافظ، ۱۸متری آزادگان، نبش جانبازان۳، پلاک ۳ ۳۳۷۲۰۴۱۵
10

مهد کودک شکوفه های امید

اردبیل، سلمان آباد، رحیم طیار، پشت قنادی مدینه منوره ۳۳۴۷۴۱۰۰
11

مهد کودک و پیش دبستانی گلبرگ

 اردبیل، شهرک ولیعصر نیروی انتظامی- خیابان ۳۰ متری میعاد- کوچه نسیم ۲- قطعه ۳۵ ۴۵۳۳۵۸۶۲۵
12

مهد کودک اردبیل  آنا

اردبیل، شهرک آزادی، بلوک ۶، کوچه اول ۳۳۷۱۷۵۵۰
13

مهد کودک بهشت کودک

اردبیل، شهرک گلستان، پشت هنرستان دایی، خیابان ۱۲ متری قطعه ۷ ۳۳۴۶۲۵۸۶
14

مهد کودک لبخند کودک

اردبیل، پیرعبدالملک، خیابان کاشانی، کوچه سنگر، روبروی مسجد، پلاک ۱۶ ۳۳۳۵۶۷۷۸
15

مهد کودک قزگل

 اردبیل، روستای انزاب علی 4533932369
16

مهد کودک و پیش دبستانی گلبرگ

 اردبیل، شهرک ولیعصر نیروی انتظامی- خیابان ۳۰ متری میعاد- کوچه نسیم ۲- قطعه ۳۵ ۴۵۳۳۵۸۶۲۵
17

مهد کودک قلعه سحرآمیز

اردبیل، خیابان والی، ۱۸متری آزادگان، جنب کلینیک هادی ۳۳۲۳۳۵۷۵
18

مهد کودک ارمغان دانش

اردبیل، میدان شریعتی، خیابان جنب بانک ملی 2 33238040
19

مهد کودک اردبیل امید مادر

اردبیل، میدان ارتش، خیابان مولوی ۸، پلاک ۲۴ ۳۳۷۱۶۷۳۷
20

مهد کودکاردبیل  مهرآوا

 اردبیل، خیابان میر اشرف، کوچه حضرتی یک، روبروی پلاک 129 33474719
21

مهد کودک قاصدک

اردبیل، عالی قاپو، خیابان سعدی، ک دربندلر، پلاک ۶۶ ۳۳۲۳۶۷۰۶

دیگر مهد کودک های اردبیل

لیستی که در بالا معرفی کردیم لیست تمام مهد کودک های اردبیل نیست و در واقع لیت مهد کودک هایی است که کاربران در فضای مجازی گزارشات مثبتی از آنها داشته اند. اگر شما نیز تجچربه همکاری با مهد کودک های اردبیل را دارید حتما برای ما در بخش نظرات از تجربه خود بگویید تا آن را به لیست اضافه کنیم. از جمله مهد کودک های دیگر اردبیل که در لیست نیامده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهد کودک ستایش اردبیل 
  • مهد کودک ستایش حق اردبیل
  • مهد کودک خانه فیروزه ای اردبیل
  • مهد کودک خوب در اردبیل
  • مهد کودک دانا اردبیل
  • مهد کودک رنگین کمان اردبیل
  • مهد کودک قلعه سحرآمیز اردبیل
  • مهد کودک صدف اردبیل
  • مهد کودک فراز اردبیل
  • مهد کودک قاصدک اردبیل
  • مهد کودک لنا اردبیل
  • مهد کودک نخبگان اردبیل
  • مهدکودک ایران زمین اردبیل
  • مهد کودک مهسا در اردبیل
  • مهد کودک بنفشه در اردبیل
  • مهد کودک آذین در اردبیل
  • مهد کودک لنا در اردبیل
  • مهد کودک امید مادر در اردبیل
  • مهد کودک خانه کودک در اردبیل
  • مهد کودک فرهان اردبیل
  • مهد کودک هانی در اردبیل
  • مهد کودک عسل در اردبیل
  • مهد کودک آنا در اردبیل
  • مهد کودک ایلیا در اردبیل
  • مهد کودک گل های نمونه اردبیل
  • مهد کودک اوشاق باغچاسی در اردبیل
  • مهد کودک ملینا اردبیل
  • مهد کودک مهرآنا اردبیل
  • مهد کودک رنگین کمان در اردبیل

سوالات متداول
چرا نشانی در انتخاب مهد کودک های اردبیل مهم است؟
اگر مهد کودک انتخاب شده نزدیک به محل زندگی شما باشد از لحاظ روانی باعث آرامش بیشتری می شود و صبح ها هنگام رساندن فرزند به مهد کودک استرس کاری شما به فرزندان منتقل نمی شود.
در انتخاب مهد کودک مناسب در اردبیل به چه عواملی باید توجه شود ؟
دانش و مهارت مربیان، امکانات مهد کودک و تمیزی و بهداشت اتاق ها و غذاخوری در انتخاب بهترین مهد کودک اردبیل بسیار موثر است.
آیا ثبت نام کودکان در مهد کودک برای والدین غیر شاغل توصیه می شود؟
مهد کودک صرفا یک محل برای گذراندن وقت نیست و در این مکان ها کودکان با همنوعان خود ارتباط می گیرند و مهارت های اجتماعی را می آموزند.

4 نظر

  1. میخواستم بدونم بهترین مهد کودک اردبیل برای دخترم که 4 سالش هست و استعداد خیلی خوبی تو ریاضی و اعداد داره کدون مهد کودک هست؟

    1. برنامه های آموزشی و تفریحی در مهد کودک های مختلف متفاوت هست. در این مورد بدون پپرس و جو نمیشه بهترین مهد کودک اردبیل رو تشخیص داد. باید سوال کنید کدوم مهد کودک نزدیک محل زندگی شما آموزش های اعداد و ریاضی دارن. مربی مهد هم مهم هست و باید آموزش دیده باشه.

  2. سلام. من پسرم 5 سالشه و بیش فعالی داره و خیلی وسایل و اسباب بازی میشکونه و خراب می کنه. می ترسم بزارمش مهد کودک اونجا هم خرابکاری کنه و دردسر شه. میخواستم ببینم مهد کودک این بچه هارو قبول میکنه یا نه و اینکه برای این شرایط فرزند من بهترین مهد کودک اردبیل کدومه ممنون

    1. مربیان مهد کودک ها برای این نوع کودکان آموزش دیدن و میدونن چطور باهاشون رفتار کنن و نگرانی بابت این مساله وجود نداره. ولی بهتره قبل از ثبت نام شرایط خاص فرزند خودتون رو با مسئولین مهد کودک در میان بگذارین.

ثبت پاسخ